بیشترین سهم درآمدزایی "بفجر" با فروش برق منطقه‌ای

"بفجر" در فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقایسه با عملکرد ماه گذشته ۱۰ درصد رشد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش را در کارنامه مالی خود شناسایی کرده است.

به گزارش بیدار بورس، شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آغاز سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۳ میزان درآمدی که از فروش محصولات و ارائه خدمات به دست آورد برابر با یک هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان بود. بفجر میزان درآمدهای عملیاتی خود را از ارائه خدمات در داخل کشور شناسایی کرد.

درآمد شناسایی‌شده "بفجر" تا فروردین ماه ۱۴۰۳

میزان سرمایه ثبت‌شده "بفجر" در آغاز سال مالی برابر با مبلغ یک هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان است.
این شرکت در سال مالی گذشته از ارائه خدمات خود به درآمد عملیاتی ۱۷ هزار و ۵۳۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. اکنون با توجه به نمودار فوق در می‌یابیم که بفجر در فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقایسه با عملکرد ماه گذشته ۱۰ درصد رشد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش را در کارنامه مالی خود شناسایی کرده است.
بیشترین سهم درآمدزایی "بفجر" با فروش برق منطقه‌ای
شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس در آغاز سال مالی پرفروش‌ترین بخشی که از آن کسب درآمدزایی کرد متعلق به فروش برق به شرکت‌های منطقه با مبلغ ۷۶۵ میلیارد تومان بود.
مجموع فروش و ارائه خدمات محصولات "بفجر" در فروردین ماه سال جاری به تفکیک برابر با ۳۸۴,۷۷۵ مگاوات برق، ۴۴۵,۳۲۵ تن بخار، ۳,۶۴۶,۸۰۵ مترمکعب آب، ۸۱,۵۲۶,۹۳۵ نرمال ‌متر مکعب، ۴۱۵,۰۹۰ کیلوگرم، ۲۲,۸۴۷,۰۹۰ استاندارد مترمکعب (گاز طبیعی) و ۱۳۷ تن آرگون و اکسیژن مایع گزارش‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر 37802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =