ساخت ورزشگاه اتحاد در متاورس توسط منچسترسیتی

تیم مشهور فوتبال انگلیس مراحل اولیه ساخت استادیوم خانگی نمادین خود را در متاورس آغاز کرده تا هواداران بتوانند بخشی از مسابقات زنده و ضبط شده در سراسر جهان باشند.

به گزارش بیداربورس قهرمان سابق لیگ برتر یعنی منچسترسیتی و شریک جدیدشان سونی، شروع به ساختن یک نسخه مجازی از استادیوم اتحاد کرده‌اند که به صورت یک ناحیه مجازی در متاورس خواهد بود.

ورزشگاه اتحاد خانه منچسترسیتی، برترین تیم فوتبال انگلیس در حال حاضر است. این تیم در ۱۸ فوریه اعلام کرد که قراردادی سه ساله با سونی امضا کرده که به کارشناسان واقعیت مجازی امکان استفاده از فناوری تجزیه و تحلیل تصویر و ردیابی اسکلتی از شرکت تابعه Hawk-Eye را می دهد.

ساخت ورزشگاه اتحاد در متاورس توسط منچسترسیتی

منچسترسیتی امیدوار است هواداران از تمام مزایای داشتن یک استادیوم مجازی لذت ببرند. اگرچه محدودیت‌های کووید هنوز گزینه‌های سفر را برای برخی با مشکل مواجه می‌کند، اما امکان تماشای بازی‌ها در یک محیط فراگیر متاورس می‌تواند برای طرفدارانی باشد که دوباره احساس یک محیط بازی را تجربه کنند.

این تیم با شروع ساخت ورزشگاه مجازی اتحاد، موانع جغرافیایی را برای هوادارانی که می خواهند بخشی از یک مسابقه زنده یا ضبط شده باشند، از بین می برد. نوریا تاره، مدیر ارشد بازاریابی گروه فوتبال سیتی در ۱۸ فوریه گفت:

تمام نکته ای که ما می توانیم از داشتن یک متاورس تصور کنیم این است که شما می توانید یک بازی را بازسازی کنید، می توانید بازی را به صورت زنده تماشا کنید، از زوایای مختلف بخشی از اکشن هستید و می توانید استادیوم را تا جایی که می خواهید پر کنید. نامحدود و کاملا مجازی است.

شرکت تابعه Hawk-Eye سونی مدت‌هاست که به تقویت ورزش برای بینندگان و کارشناسان اختصاص دارد. این به کارشناسان کمک می کند تا در زمان واقعی با فناوری پخش تخصصی در بازی قضاوت کنند. از برنامه های تجسمی آن برای بازسازی ابعاد ورزشگاه اتحاد در متاورس استفاده خواهد شد.

"افزایش تعامل و مالکیت اقلام مجازی" از ویژگی های داشتن پایگاه در متاورس است. من سیتی ممکن است از هر دوی این فرصت ها استفاده کند تا به هواداران در سراسر جهان دسترسی بیشتری به تیم و استادیوم بدهد.

حمله من سیتی به وب ۳ و متاورس می تواند مورد توجه باشگاه لیورپول باشد. به گفته ECHO، یک رسانه خبری لیورپول، قرمزها ممکن است برای افزایش درآمد از این روند پیروی کنند.

رقیب منچستریونایتد نیز با همکاری جدید با Tezos (XTZ) که در ۱۰ فوریه اعلام شد، وارد اکوسیستم Web۳ شده است. Tezos شریک رسمی کریپتو و کیت آموزشی تیم خواهد بود و همچنین ممکن است به توسعه کالاهای دیجیتال کمک کند.

کد خبر 14020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =