کاخ سفید: وقفه در مذاکرات طبیعی است

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به این سوال که "آیا مذاکرات با ایران پایان یافته است؟ " اظهار داشت: ما کماکان معتقدیم که دیپلماسی بهترین مسیر پیش رو است. اما این بخشی طبیعی از فرایند مذاکره است. مهم‌ترین و مشکل‌ترین بخش مذاکرات در مراحل پایانی رخ می‌دهد.

به گزارش بیدار بورس؛ سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد، ما همچنان بر این باوریم که دیپلماسی بهترین مسیر پیش‌رو در تعامل با ایران است.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره تاثیر درخواست جدید روسیه بر روند مذاکرات وین و توقف چند روزه آن تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید مذاکره‌کنندگان به پایتخت‌های خود بازگشته‌اند. باید ببینیم طی چند روز آینده دیپلماسی پیرامون برجام به کجا می‌رسد.

بنابر گزارش وب سایت رسمی کاخ سفید، جن ساکی همچنین در پاسخ به این سوال که "آیا مذاکرات با ایران پایان یافته است؟ " اظهار داشت: ما کماکان معتقدیم که دیپلماسی بهترین مسیر پیش رو است. اما این بخشی طبیعی از فرایند مذاکره است. مهم‌ترین و مشکل‌ترین بخش مذاکرات در مراحل پایانی رخ می‌دهد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه "باتوجه به حمله روسیه به اوکراین، آیا کشورهایی همچون ایران با موشک‌هایش، چین در رابطه با مساله تایوان و کره شمالی در حال آزمودن آمریکا و غرب هستند؟ " گفت: ما رفتارهای این کشورها را مرتبط نمی‌دانیم. مثلا اگر ایران را در نظر بگیرید در حمله موشکی اخیر این کشور هیچ تاسیسات آمریکایی هدف قرار نگرفته و نیروهای آمریکایی آسیب ندیده‌اند. ما هدف این حمله نبودیم.

کد خبر 14810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =