آغاز اولین فروش فوق‌العاده ۱۴۰۱ ایران خودرو با ۲ محصول جدید

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده در سال جدید، دو محصول خود را برای اولین بار عرضه کرده است. این طرح از امروز (سه‌شنبه) طبق رسم سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، با عرضه پنج محصول (در مجموع) به مرحله اجرا در آمده است و تا پایان روز پنجشنبه (۱۸ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش بیداربورس، آخرین طرح فروش فوق‌العاده اجرا شده برای محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در  آخرین هفته اسفند ماه ۱۴۰۰  برای محصولات خانواده هایما (هایما S۵ توربوشارژر اتوماتیک با گیربکس شش سرعته و هایما S۷ پلاس توربوشاژر اتوماتیک) بدون قرعه‌کشی بوده است.

حال این گروه صنعتی از امروز (سه‌شبه) اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود در سال ۱۴۰۱ را به مرحله اجرا در آورده است؛ این طرح که  سی و ششمین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو  و  سومین طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  برای اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر است.

در این طرح دو محصول جدید  پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز  و  پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای برای اولین بار، در کنار پژو پارس مجهز به موتور XU۷P، پارس ELX با موتور TU۵، راناپلاس با موتور TU۵پلاس و سقف شیشه‌ای و همچنین مجهز به گیربکس شش سرعته دستی با قیمت قطعی عرضه شده است.

طبق روال فروش‌ ایران‌خودرو در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مهلت ثبت‌نام از امروز آغاز و به مدت سه روز تا پایان روز پنجشنبه (۱۸ فروردین ماه) خواهد بود. متقاضیان این طرح در موعد مقرر می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی   esale.ikco.ir   درخواست خود را ثبت کنند.

قرعه‌کشی این طرح، برای تعیین مشتریان نهایی روز شنبه هفته آینده (۲۱ اسفند ماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.  مراسم قرعه کشی از طریق سایت رسمی ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir  و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

لازم به ذکر است همانطور که اشاره شد،   همزمان با برگزاری سی‌و ششمین طرح فروش محصولات ایران‌خودرو، این گروه خودروسازی در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ١٩ آبان ١٤٠٠  مجلس شورای اسلامی، سومین طرح حمایتی خود برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا مابعد آن‌ها، پس از تاریخ فوق متولد شده باشند، را اجرایی کند؛ مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات ایران‌خودرو را خواهند داشت؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد. در غیر این صورت تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط خواهد رسید، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.  

نکته قابل توجه این است که در بخشنامه فروش طرح حمایتی خانواده،   شروطی همچون عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی یا ارائه گواهی‌نامه معتبر ذکر نشده است و مشخص نیست آیا به اقتضای طرح‌های حمایت از خانواده و اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر است، این دو شرط حذف شده است یا سهواً ذکر این دوشرط در بخشنامه از قلم افتاده است.

خودروهای ارائه شده، مهلت ثبت‌نام و شرایط ثبت‌نام برای هر دو طرح مشابه بوده و تنها کدهای فروش متفاوت است.

فروش ۲ محصول ایران خودرو برای اولین بار در نخستین فروش فوق‌العاده سال ۱۴۰۱

فروش ۲ محصول ایران خودرو برای اولین بار در نخستین فروش فوق‌العاده سال ۱۴۰۱

کد خبر 15242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =