تحقق سود ۱۳.۴ هزار میلیارد تومانی "آریا"

شرکت پلیمر آریا ساسول با انتشار صورت های مالی ۱۲ ماهه حسابرسی نشده از تحقق سود خالص ۱۳.۴ هزار میلیارد تومانی خبر داد و زمان برگزاری مجمع و تقسیم سود را اعلام کرد.

به گزارش بیدار بورس، آخرین آمار از صورت های مالی و گزارش تفسیری شرکت پلیمر آریا ساسول و مربوط به سال ۱۴۰۰ نشان می دهد از مبلغ ۲۶.۵ هزار میلیارد تومان درآمد فروش، ۱۳.۴ هزار میلیارد تومان سود خالص محقق شده که با توجه به افزایش سرمایه ۵۰ درصدی اخیر این شرکت هر سهم آن معادل ۹۷۹ تومان سود ساخته که بالاترین میزان درآمد و سود در طول مدت فعالیت این شرکت است.

بر اساس این گزارش، " آریا" با همتی در خور تحسین و برنامه ریزی دقیق از ابتدای سال گذشته و رعایت انضباط مالی مثال زدنی، مصمم است تا مجمع سالانه را ۳۰ فروردین ماه برگزار و سود سهام سهامداران را نیز از ۷ اردیبهشت و طبق سنوات قبل از طریق سامانه سجام پرداخت کند. برگزاری مجمع سالانه در فرودین ماه برای شرکتی بورسی و در این ابعاد، حداقل در حوزه صنعت نفت و انرژی، رکورد بی‌سابقه محسوب می‌شود.

شرکت پلیمر آریا ساسول معتبر ترین شرکت ایران با رتبه اعتباری AA دارای ارزش بازاری بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بوده و یازدهمین شرکت بزرگ بازار سرمایه است که با بازدهی بسیار خوب یکی از جذاب ترین و بنیادی ترین سهام‌ به حساب می‌آید. این شرکت به واسطه سوددهی و بازدهی مناسب، شفافیت و صحت گزارش های منتشره در سامانه کدال و ارسال پیش از موعد، یکی از ۱۵ ناشر برتر از میان بیش از ۷۰۰ ناشر بازار سرمایه معرفی شده است.

بررسی سوابق تقسیم سود سنوات گذشته حاکی از آن است این شرکت دست کم ۹۰ درصد از سود قابل تقسیم را بین سهامداران تقسیم کرده است.

کد خبر 15262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =