ساخت ۱۵۲۲ واحد نهضت ملی مسکن در هشتگرد

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد از در دست ساخت بودن ۱۵۲۲ واحد نهضت ملی مسکن در این شهر خبر داد و گفت: اختلال سامانه مسکن مهر برطرف شد.

به گزارش بیداربورس، عباس قنبری با بیان این‌که برای تامین بخشی از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، الحاق حدود ۷۰۰ هکتار از اراضی شرکت عمران و ۷۵۰ هکتار اراضی فخر ایران واقع در حریم در دست اقدام است، ‌اظهار کرد: در طرح‌های حمایتی مسکن شهر جدید هشتگرد در مجموع ۱۳۶ هزار نفر در شهر جدید هشتگرد ثبت‌نام کرده‌اند که پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

وی توضیح داد: در حال حاضر عملیات اجرایی یکهزار و ۵۲۲ واحد شامل مجتمع مسکونی ایران در زمینی به مساحت حدود ۱.۶ هکتار، مجتمع مسکونی فروغ به مساحت حدود ۲.۳ هکتار و مجتمع مسکونی آراد به مساحت حدود ۳ هکتار آغاز شده است.

قنبری همچنین در خصوص زمین‌های اختصاص یافته به طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهر جدید هشتگرد گفت: در مجموع حدود ۵۲ هکتار زمین با قابلیت احداث تعداد ۹ هزار و ۷۰ واحد در محدوده شهر جدید هشتگرد به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

وی همچنین از رفع اختلال در سامانه مسکن مهر خبر داد و گفت: این اختلال برطرف شده و هیچ مشکلی برای خدمات‌رسانی به متقاضیان مسکن مهر به صورت غیرحضوری و حضوری وجود ندارد.

کد خبر 15496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =