۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
میز تخصصی بورس تشکیل می‌شود

میز تخصصی بورس" جهت احیاء واحد های نیمه فعال اقتصادی با همکاری نهضت احیاء واحدهای اقتصادی و سازمان بورس تشکیل می‌شود.

به گزارش بیداربورس، در این جلسه که با حضور سید امیرحسین مدنی نماینده معاون اول رئیس جمهور در نهضت احیاء واحدهای اقتصادی و محسن خدابخش عضو هیئت مدیره سازمان بورس برگزار شد، رئوس کلی استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در حمایت از شرکت‌های تولیدی نیمه فعال تشریح شد.

مدنی نماینده ویژه معاون اول رییس جمهور در نهضت احیاء واحدهای اقتصادی با اشاره به لزوم تقویت تامین مالی از طریق طراحی و تاسیس ابزارها و نهادهای مالی جدید و همچنین ابزارهای مالی متنوعی که در بازار  بورس وجود دارد، بر تشکیل «میز تخصصی احیاء» در سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد.

وی تسریع در جمع بندی و استفاده از راه حل‌ها جهت رفع مسائل، مشکلات و چالش‌های صنایع و واحدهای تولیدی نیمه فعال را از اولویت‌های نهضت احیا واحدهای اقتصادی برشمرد.

محسن خدابخش عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس نیز در این جلسه ضمن تایید پیشنهاد تشکیل میز احیاء در سازمان بورس خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته شاهد توسعه بازار سرمایه از منظر ابزارهای مختلف تامین مالی بوده‌ایم که این ابزارها می‌تواند برای کمک و حمایت از تامین مالی و نقدینگی جهت توسعه واحدهای تولیدی نیمه فعال مورد استفاده قرار گیرد.

در پایان این جلسه مدنی تاکید کرد: در صورت همکاری و هم افزایی سازمان بورس و اوراق بهادار و نهضت احیاء واحدهای اقتصادی در مورد روش‌های مختلف تامین مالی، می‌توانیم در راستای تحقق شعار سال که «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده تاثیرگذاری خوبی داشته باشیم.

کد خبر 15536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =