ساخت واحدهای مسکن حمایتی در ۴ نقطه استان تهران آغاز شد

ایرج رهبر دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: در ۴ نقطه تهران هم اکنون واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است. این مناطق عبارتند از بومهن، دماوند، نصیر شهر و رباط کریم.

به گزارش بیداربورس به نقل از باشگاه خبرنگاران دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: در ۴ نقطه تهران هم اکنون واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

ایرج رهبر گفت: دوره بازپرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن ۲۰ ساله و میزان اقساط تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی مسکن بین ۳ تا ۴ میلیون تومان است که به طور قطع برای تسهیلات ۴۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی این میزان اقساط زیر ۳ میلیون تومان خواهد بود.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران هر سه ماه فهرست بهای نرخ‌های مصالح ساختمانی توسط سازمان برنامه و بودجه ارائه شده و براساس همین فهرست بهای قیمت پایه ساخت واحدهای مسکونی تعیین می‌شود.

او گفت: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در ۴ نقطه استان تهران و شهرهای جدید از خرداد سال ۱۴۰۰ در قالب واحدهای مسکن ملی آغاز شده و پیشرفت‌های فیزیکی مناسبی داشته به طوری که برخی از آن‌ها به مرحله فنداسیون رسیده است.

او افزود: در ۴ نقطه شهر تهران هم اکنون واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است، این مناطق عبارتند از بومهن، دماوند، نصیر شهر و رباط کریم.

او گفت: نرخ هر متر مربع واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن بین ۴ تا ۶ میلیون تومان اعلام شده که به گفته برخی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی این نرخ‌ها علی الحساب است و متناسب با هر شهر و تراکم واحدها افزایش و یا کاهش خواهد یافت.

کد خبر 15545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =