۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
اتریوم دوباره سربلند شد

اتریوم قبل از تغییر نرم‌افزار، تحت آزمایشی دیگر قرار گرفت و نتیجه اولین شدوفورک آن موفقیت‌آمیز بود.

به گزارش بیدار بورس، شبکه اتریوم در حال نزدیک‌تر شدن به ارتقای نرم‌افزار مورد انتظار خود به نام ادغام یا Merge است و به تازگی وارد مرحله تست کلیدی شده است. اوایل دوشنبه (۱۱ آوریل)، توسعه‌دهندگان اتریوم به اصطلاح یک شدو فورک اصلی شبکه راه‌اندازی کردند تا نرم‌افزار جدید آینده را تحت بررسی قرار دهند.

ماریوس ون در ویدن، توسعه‌دهنده اتریوم در توییتی گفت: این آزمایش حداقل یک باگ را کشف کرد اما استقرار اکثرا بدون مشکل انجام شد و موفقیت بزرگی بود.

این آزمایش نشان‌دهنده آخرین گام به سوی Merge است، ارتقای نرم‌افزاری که نحوه سفارش تراکنش‌های شبکه اتریوم را تغییر می‌دهد.

به نقل از بیزنس، در حال حاضر، به اصطلاح ماینرها با استفاده از مزارع سرور غول‌پیکر، تراکنش‌ها را سفارش می‌دهند. پس از ادغام، ماینرها از کار خارج می‌شوند و سفارش تراکنش توسط به اصطلاح استیکرها (سرمایه‌گذاران) در سیستمی به نام اثبات سهام انجام می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که این تغییر، مصرف انرژی اتریوم را تا حدود ۹۹ درصد کاهش دهد.

این تغییر به دقت تحت نظر و اتریوم مهمترین شبکه تجاری است. توسعه‌دهندگان اتریوم ماه‌ها آزمایش‌های بی‌وقفه‌ای انجام داده‌اند تا از باگ‌ها و مشکلات قبل از راه‌اندازی سیستم در اواخر امسال جلوگیری شود.

کد خبر 15554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =