کدام شرکت ها در بورس کالا بیشترین فروش را داشتند؟

بررسی ارزش هفتگی فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا نشان می دهد شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان جایگاه نخست تا سوم را از آن خود کردند.

به گزارش بیداربورس، براساس جدول معاملات بورس کالای ایران در هفته گذشته، فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ۱۰۱ هزار و ۱۰ تن انواع ورق شامل ورق سرد، گرم، رنگی، قلع اندود و گالوانیزه به ارزش بیش از ۲ هزار و ۴۶۷ میلیارد تومان، جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

رتبه های بعدی فروش شرکت ها را به شرح زیر است:
+ملی صنایع مس ایران در جایگاه دوم شرکت‌های برتر فروش ایستاد و حجم فروش آن به ۸ هزار و ۳۷۴ تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش بیش از یک هزار و ۴۳۱ میلیارد تومان رسید.

+پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۵۶ هزار و ۲۵۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان، در جایگاه سوم قرار گرفت.

+پالایش نفت بندرعباس نیز با فروش ۵۳ هزار تنی توکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش بالغ بر ۶۶۹ میلیارد تومان مقام چهارم را بدست آورد.

+صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با ثبت معامله ۱۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش نزدیک به ۴۲۷ میلیارد تومان در جایگاه پنجم ایستاد.

+پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۴۶۸ تن انواع پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش نزدیک به ۳۹۳ میلیارد تومان هم جایگاه ششم را از آن خود کرد.

+پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش ۲۴ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش ۳۴۱ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

+پتروشیمی شازند با فروش ۹ هزار و ۲۱۷ تن پلی پروپیلن و پلی بوتادین، دی اتیلن، دی اتانول، منو اتانول و تری اتانول به ارزش بیش از ۳۲۷ میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

+پتروشیمی مارون با ثبت معامله ۹ هزار و ۸۰۶ تن پلی اتیلن، پلی پروپیلن، منو اتیلن و دی اتیلن به ارزش نزدیک به ۳۲۳ میلیارد تومان جایگاه نهم را از آن خود کرد.

+جایگاه دهم جدول ارزش فروش شرکت ها هم به شرکت ذوب آهن اصفهان با دادوستد ۱۸ هزار و ۷۰۰ تن سبد میلگرد و تیرآهن و شمش بلوم به ارزش بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافت.

کد خبر 15600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =