۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کاهش تولید غول طلای جهان

تولید در بزرگترین تولیدکننده طلای جهان کاهش یافت.

به گزارش بیداربورس، شرکت بَریک گولد، بزرگترین تولیدکننده طلای جهان اعلام کرد که به دلیل کاهش تولید در معادن کارلین و کورتز در نوادا، تولید در سه ماهه اول ۱۷.۷ درصد نسبت به سه ماه قبل کاهش یافته است. بریک اظهار کرد که انتظار دارد هزینه‌های پایدار (AISC) این شرکت برای طلا، ۱۹ تا ۲۱ درصد بیشتر از سه ماهه چهارم باشد، در حالی که انتظار می‌رود هزینه‌های پایدار این شرکت برای مس یک تا سه درصد کمتر باشد.

معدنچیان با اجرای اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان از ایمنی کارگران و مناطق اطراف، به دلیل محدودیت‌های جهانی در مشکلات آنها در زنجیره‌تامین، به شدت از افزایش هزینه‌های ناشی از همه‌گیری کرونا آسیب دیده‌اند.

بریک گفت انتظار می‌رود تولید طلای این شرکت در سال ۲۰۲۲ در طول سال افزایش یابد، در حالی که انتظار می‌رود تولید مس در نیمه دوم افزایش یابد. تولید مس این شرکت در این سه ماهه ۱۰۱ میلیون پوند بود که ۱۹.۸۴ درصد نسبت به سه ماهه قبل کاهش داشت، در حالی که کل تولید اولیه طلا با ۱۷.۷ درصد کاهش به ۹۹۰ میلیون اونس رسید.

بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران میانگین تولید طلا را ۱.۰۲۵ میلیون اونس پیش‌بینی کردند. سهام این شرکت در فهرست ایالات‌متحده در سال جاری تاکنون نزدیک به ۳۴ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 15645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =