سمینار تخصصی جایگاه سرمایه انسانی در افق پیشروی بازار سرمایه

نشست تخصصی «جایگاه سرمایه انسانی در افق پیشروی بازار سرمایه» روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، به منظور شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های مدیریت منابع انسانی در بازار سرمایه توسط مرکز مالی ایران به همراه تامین سرمایه تمدن و شرکت بورس اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بیدار بورس، رشد و توسعه هر سازمانی در گرو منابع انسانی کارآمد و متخصصی است که در اختیار دارد؛ سازمان‌های پیشرو با تلاش برای جذب، پرورش، نگهداشت و به کارگیری نیروهای دانشگر، مزیت رقابتی امروز و فردای خود را تضمین خواهند کرد. به همین دلیل نیروی انسانی یک سازمان مهمترین و ارزشمندترین دارایی آن محسوب می شود. اهمیت و جایگاه نیروی انسانی برای نهادهای مالی و شرکت‌های بازار سرمایه با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند به مراتب بیشتر است.

در همین راستا مرکز مالی ایران به همراه تامین سرمایه تمدن و شرکت بورس اوراق بهادار تهران به منظور شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های مدیریت منابع انسانی در بازار سرمایه نشست تخصصی «جایگاه سرمایه انسانی در افق پیشروی بازار سرمایه» را برگزار می‌کند.

حسن فرج زاده، عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، محمود گودرزی مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بهنام محسنی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن و سجاد موحد مدیرعامل مرکز مالی ایران در این سمینار تخصصی به سخنرانی خواهند پرداخت.

مهمانان پنل تخصصی نقش سرمایه انسانی در توسعه بازار سرمایه (فرصت‌ها و چالش‌های مدیریت منابع انسانی)، محمدرضا پوررضایی، سرپرست مرکز آموزش سازمان بورس و اورالق بهادار، حسن صالحی، شهداد شعبانی، محمد خالوزاده، محمد مهدی شیری، محمد حسین محمدی، هدی توانایی، کتایون جان بزرگی و سارا سام خانی هستند. این نشست میزبان دو رویداد مهم دیگر برای بازار سرمایه به شرح زیر است:

افتتاحیه بوت کمپ بورس ۳۶۰

طی این نشست بوت کمپ بورس ۳۶۰ که دوره‌ای مشترک از مرکز مالی ایران و شرکت تامین سرمایه تمدن بوده و اولین بوت کمپ تحلیلگری و معامله‌گری بازار سرمایه به حساب می‌آید نیز افتتاح خواهد شد.

دوره آموزشی تخصصی بورس ۳۶۰ توسط بیش از ۳۰ استاد مجرب بازار سرمایه کشور و در قالب ۳۶۰ ساعت آموزش برای دانشپذیران حضوری و آنلاین و ۱۰۰ ساعت کارگاه‌های عملی در بستر سامانه معاملاتی iBtrader برای دانشجویان ارائه خواهد شد.

تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های اقتصاد، مدیریت مالی، مهندسی صنایع و حسابداری و همچنین افراد جویای کار در نهادهای مالی و فعالان بازار سرمایه می‌توانند در این دوره شرکت کنند. آموزش‌های بوت کمپ بورس ۳۶۰ از ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

رونمایی و معرفی سامانه بورس تلنت

رونمایی و معرفی سامانه بورس تلنت دومین رویداد مهم نشست تخصصی «جایگاه سرمایه انسانی در افق پیشروی بازار سرمایه» است. بورس تلنت با هدف کشف و آموزش نیروهای توانمند برای کار و همچنین تخصص‌گرایی در بازارهای مالی به ویژه بازار سرمایه به عنوان یک محصول جدید توسط مرکز مالی ایران ایجاد شده است.

در بورس تلنت می‌توان با صرف کوتاه‌ترین زمان ممکن یک رزومه حرفه‌ای و استاندارد ایجاد کرد؛ با شرکت‌های برتر در این حوزه آشنا شد و آگاهانه برای آینده شغلی تصمیم‌گیری کرد. همچنین موقعیت‌های شغلی متفاوت در بازارهای مالی و توانمندی‌های موردنیاز برای دستیابی به این جایگاه‌های شغلی معرفی شده است تا کارجویان بتوانند با توسعه توانایی‌های خود به موفقیت دست یابند. رزومه‌های برتر سامانه بورس تلنت نیز توسط مرکز مالی ایران به ارکان مهم بازار سرمایه معرفی خواهد شد.

بورس تلنت به دنبال آن است تا تمامی کارکنان و منابع انسانی شاغل در نهادهای مالی سطح کشور از جمله کارگزاری‌ها، شرکت‌های مدیریت سرمایه، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، تأمین سرمایه‌ها و... از سطح کارشناسی تا مدیریت مهارت و دانش تخصصی مورد نیاز خود را در این سامانه به بهترین نحو کسب کنند.

نحوه ثبت‌نام، زمان و مکان برگزاری

نشست تخصصی «جایگاه سرمایه انسانی در افق پیشروی بازار سرمایه» روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل شرکت بورس اوراق بهادار تهران با حضور فعالین، اساتید و صاحب نظران این حوزه برگزار خواهد شد. بدین وسیله از تمامی علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان حوزه منابع انسانی دعوت می‌شود تا در این نشست که به صورت رایگان برگزار خواهد شد شرکت کنند؛ همچنین به این افراد گواهی نامه معتبر از طرف مرکز مالی ایران اعطا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند با کلیک بر لینک «نشست تخصصی جایگاه سرمایه انسانی در افق پیشروی بازار سرمایه» وارد سایت مرکز مالی ایران شده و در این نشست ثبت نام کنند.

کد خبر 16639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =