در بحث صادرات نفت تحول خوبی ایجاد خواهد شد

وزیر نفت گفت: ما خوشبختانه کاهشی در بحث خرید نفت نداشتیم و هر روز هم پیگیر هستیم و مشتریان، بازارها و ظرفیت‌های جدید را پیدا می‌کنیم و قطعا در بحث صادرات نفت نیز تحول خوبی ایجاد خواهد شد.

به گزارش بیدار بورس، جواد اوجی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره برنامه ایران برای افزایش فروش نفت با توجه به «کاهش خرید نفت از ایران توسط چین و گرایش به سمت روسیه» گفت: ما خوشبختانه کاهشی در بحث خرید نفت نداشتیم و هر روز هم پیگیر هستیم و مشتریان، بازارها و ظرفیت‌های جدید را پیدا می‌کنیم و سفر اخیر من نیز به آمریکای لاتین، سفر خوبی بود و خوشبختانه در این سفر نیز بازارهای خوبی هم در بحث صادرات نفت و هم در بحث صدور خدمات فنی و مهندسی و هم‌چنین استفاده از ظرفیت پالایشگاه‌های این کشورها پیدا کردیم و قطعا در بحث صادرات نفت تحول خوبی ایجاد خواهد شد.

اوجی خاطرنشان کرد: در طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها، بحث افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و همان‌طور که دکتر رئیسی اشاره کردند در بحث نان، دارو و بنزین هیچ تغییر قیمتی نخواهیم داشت و در دستور کار نیست.

وی در پایان، در پاسخ به سوالی راجع به ثبت اموال وی در سامانه ثبت اموال مسئولان و مدیران رده بالا گفت: من اموالم را ثبت کرده‌ام، اما این‌که قابل رویت هست یا نه را نمی‌دانم.

کد خبر 16660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =