افزایش اعتراضات به قطع یارانه به دولت و مجلس کشیده شد

افزایش اعتراضات اقشار مخلتف به قطع یارانه به دولت و مجلس کشیده و با وعده حل مشکل و اعلام شماره‌ تماس همراه شد!

به گزارش بیدار بورس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اعلام لغو روادید ایران و قطر با هدف سهولت در برگزاری جام جهانی فوتبال، گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی سایتی را معرفی می‌کند که امکان ثبت‌نام برای جاماندگان وجود داشته باشد.

براساس این گزارش، علی نیک زاد نایب رئیس مجلس هم در پاسخ انتقاد یکی از نمایندگان مبنی بر اعلام تعداد زیادی از مردم مبنی بر عدم امکان اعتراض به عدم تخصص یارانه جدید و اختلال سایت معرفی وزارت تعاون، گفت: تعدادی از دریافت یارانه جا مانده‌اند و سامانه رفاه برای ثبت‌نام درست عمل نمی‌کند.

رحمت اله نوروزی دیگر نماینده مجلس با استناد به اصول ۱۹ و ۲۲ قانون اساسی، گفت: مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده و اقشار مختلف از جمله کارمندان، کارگران و اقشار آسیب پذیر به قطع یارانه اعتراض دارند. ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها هم پاسخگوی مشکلات مردم نیستند. بنابراین از وزیر مربوطه انتظار می رود اقدامات اساسی انجام دهد.

در این میان وزارت تعاون شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ را برای پاسخ به سؤالات در زمینه موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اعلام کرد.

برپایه  این گزارش، طبق ادعای احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، بیش از ۷۷ میلیون نفر یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی گرفته اند اما برخی افراد طبقه ضعیف و توسط و کارمند، مشمول این واریزی نشده اند و معلوم نیست عدد ۷۷ میلیون نفری تا چه قابل اتکا باشد. علاوه بر این سایت اعلامی برای معترضین به نشانی hemayat.mcls.gov.ir دچار اختلال شده و با سرعت بسیار پایین، امکان ثبت اعتراض ندارد!

کد خبر 16669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =