برخود قانونی در صورت اثبات فروش نماد سایپا با رنج منفی

در صورت اثبات «فروش نماد سایپا با رنج منفی از سوی صندوق بازنشستگان فولاد» سازمان بورس و اوراق بهادار برخوردهای قانونی لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش بیداربورس این روزها شایعاتی مبنی بر فروش نماد سایپا با رنج منفی از سوی صندوق بازنشستگان فولاد در شبکه‌های اجتماعی و بین اهالی بازار دست به دست می‌شود.

سید مهدی پارچینی درباره این موضوع اعلام کرد: بنده موضوع مربوط به «فروش نماد سایپا با رنج منفی از سوی صندوق بازنشستگان فولاد» را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم زیرا معاملات اشخاص را نمی‌توان قبل از اثبات افشا کرد.

وی با تاکید به اینکه مسئولان امر باید متناسب با عرضه و تقاضا اقدام به فروش کنند، عنوان کرد: هر کسی با فروش رنج منفی نماد سایپا بخواهد بازار را تحت تاثیر قرار دهد، برخورد قانونی می‌شود.

سید مهدی پارچینی ادامه داد: در صورت اثبات موضوع فوق، سازمان بورس و اوراق بهادار با آن برخورد قانونی خواهند کرد که شیوه برخورد هم متفاوت است.

مدیر نظارت بر بورس اوراق بهادار خاطر نشان کرد: مسدود کردن آن کد و یا تغییر شیوه فروش، از جمله برخوردهای قانونی است که در این راستا انجام می‌شود و به شدت و ضعف آن تخلف هم بستگی دارد.

منبع: سنا
کد خبر 16801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =