۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
قیمت مرغ به ۴۱ هزار تومان کاهش یافت

مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه مرغ در میادین عمده با قیمت ۴۱ تا ۴۴ هزار تومان خبر داد و گفت قیمت خرده فروشی نیز در میدان بهمن به ۵۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش بیداربورس، فصاحت گفت: امروز نزدیک به ۴۵۰ تن مرغ به میدان بهمن وارد شده که این میزان ورودی بسیار مناسب است. البته این غیر از حدود صد و سی تنی است که در میدان پیروزی و در میادین دیگر به صورت کامل توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه نرخ مصوب مرغ گرم ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان است، افزود: به دلیل تامین مناسب و خریدهای مردم در چند روز گذشته، هم اکنون قیمت عمده مرغ بین ۴۱ هزار تا ۴۴ هزار تومان متغیر است و قیمت خرده فروشی نیز در میدان بهمن به ۵۰ هزار تومان رسیده است.

مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با پیگیری‌های انجام شده، بخش خصوصی تخم مرغ مورد نیاز را تامین و روانه بازار کرد و هم اکنون بازار این کالا هم به تعادل نسبی رسیده است.

وی افزود: تخم مرغ امروز به صورت عمده ۶۱ هزار تا ۶۵ هزار تومان توزیع و در خرده فروشی هم از ۶۰ هزار تا ۷۶ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.

فصاحت با بیان اینکه هم اکنون تخم مرغ در میادین با قیمت ۷۱ هزار تومان عرضه می‌شود، گفت: فردا هم روند کاهشی قیمت مرغ و تخم مرغ را در میادین اعمال خواهیم کرد.

کد خبر 16810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =