۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
پیش‌بینی قیمت نقره

با تقویت بازدهی خزانه‌داری ایالات‌متحده و دلار، قیمت نقره بهبود یافت.

به گزارش بیداربورس، قیمت نقره با پایان فروش سهام و افزایش بازدهی، شتاب مثبتی گرفت و با پیش‌بینی سرمایه‌گذاران برای کاهش شدید نرخ‌های فدرال رزرو، دلار افزایش یافت. همچنین، با خروج سرمایه‌گذاران از اوراق قرضه و چرخش به سهام، بازده معیار بالاتر رفت. بازده ۱۰ ساله نیز ۹ واحد پایه افزایش یافت.

با افزایش ارزش دلار در بحبوحه چشم‌انداز کاهش شدید نرخ بهره فدرال رزرو در ماه‌های آینده، قیمت طلا کاهش یافت. قیمت نفت روز جمعه در پی نوسانات معاملات این هفته افزایش یافت. با این حال، در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد قرنطینه چین و افزایش تورم، قیمت نفت در هفته کاهش یافت. این عوامل، نگرانی‌های ناشی از تحریم احتمالی نفت روسیه را جبران می‌کند.

نظرات پاول رئیس فدرال رزرو در مورد وضعیت اقتصاد همچنان در کانون توجه است. اقتصاددانان بحث می‌کنند که آیا فدرال رزرو در نشست‌های ژوئن و جولای در نظر دارد نرخ بهره را ۷۵ واحد یا ۵۰ واحد پایه افزایش دهد. با این حال، نگرانی اصلی این است که حتی اگر اقتصاد کند شود، تورم همچنان بالا خواهد رفت. آخرین داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده نشان می‌دهد که افزایش تورم همچنان یک نگرانی پایدار است. بازار در ماه ژوئن، جولای و احتمالا برای سپتامبر، نرخ را ۵۰ واحدی افزایش می‌دهد.

بر اساس گزارش رویترز، تحلیل تکنیکال قیمت نقره نشان داد که پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح سال گذشته، نزدیک به ۲۱ دلار افزایش یافت. این روند حاکی از حرکت نزولی است که به نفع معامله‌گران نزولی است. سود احتمالا در سطح ۲۱.۴۰ دلار محدود خواهد شد. شکست پایدار بالاتر از سطح ۲۲ دلار می‌تواند نشان‌دهنده افزایش بیشتر باشد.

پشتیبانی نزدیک به پایین‌ترین سطح ۲۰۱۹ در نزدیکی منطقه ۱۹.۶۰ دلار مشاهده می‌شود. مقاومت نزدیک به میانگین متحرک ۱۰ روزه نزدیک به میانگین متحرک ۱۰ روزه ۲۱.۹ دیده می‌شود.

کد خبر 16816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =