۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
فروش خودرو در بورس کالا آغاز شد

مدیرعامل بورس کالا با اشاره به دستور کارهای جدید گفت: ارزش معاملات بورس کالا بیش از ۵۰ درصد ارزش تجارت خارجی غیرنفتی است.

به گزارش بیداربورس، حامد سلطانی نژاد در نخستین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا گفت: این بورس کارهای ویژه زیرساخت در بخش کاغذی و الکترونیک را برای انجام معاملات در دستور کار دارد. البته فرآیندهای کاغذی به حداقل رسیده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در آینده شاهد بحث سبدگردانی در مشتقه خواهیم بود. سامانه های جدید قرار است راه اندازی شود که با این رویه تامین های جدیدی شکل می گیرد.

سلطانی نژاد ادامه داد: برای پی بردن به جایگاه و اهمیت بورس کالا در معادلات اقتصادی، اگر حجم تجارت غیرنفتی ۱۶۰ میلیون تن باشد، ارزش معاملات بورس کالا بیش از ۵۰ درصد ارزش تجارت خارجی غیرنفتی است.

بنابراین گزارش، با اعلام ساعت شروع معاملات تالار خودرو در بورس کالا که از چهارشنبه هفته جاری کلید می خورد، ۲ محصول پر طرفدار گروه بهمن (فیدلیتی و دیگنیتی) ظرف روزهای آینده در بورس کالا پذیرش و عرضه می شود.

همچنین طبق اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی، ۲۵۰ و ۶۰۰ دستگاه کارای تک و دو کابین محصولات تولیدی بهمن موتور، چهارشنبه هفته جاری در بورس کالا عرضه می شوند.

کد خبر 16838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =