۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
پذیرش محصول ۸ شرکت در بورس کالا

بورس کالا از پذیرش محصول ۸ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.

به گزارش بیدار بورس، براساس اطلاعیه جدید مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران، دی اکتیل فتالات (DOP)، تخته پالت و تیشو ۴ شرکت برای عرضه در بازار فرعی پذیرش شدند.

پذیرش محصول‌های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و سی و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۰ اردیبهشت به تصویب رسید.

به این ترتیب، هزار تن دی اکتیل فتالات شرکت راما فیدار راد شیمی و هزار و ۲۰۰ تن تخته پالت ایران خودرو راهی بازار فرعی بورس کالای ایران می شوند.

علاوه بر این، ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن تیشو محصولات کاغذی لطیف و یک میلیون و ۸۰۰ هزار عدد شاتون خودرو شرکت صنایع ایجاد رزمیاران برای عرضه در بورس پذیرش شد.

سنگ آهن و فولاد پذیرش های جدید بازار اصلی

همچنین مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا از پذیرش شمش فولادی، کنسانتره سنگ آهن و میلگرد ۴ شرکت در بازار اصلی بورس کالا خبر داد.

براساس این اطلاعیه ها، پذیرش محصول های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و سی و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۰ اردیبهشت به تصویب رسید.

به این ترتیب شمش فولادی شرکت ذوب آهن فجر صوفیان، شمش فولادی (بیلت) شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب و کنسانتره سنگ آهن شرکت معادن آریانا وستا کرمان در بازار اصلی پذیرش شد و به زودی روی تابلوی بورس کالا می رود.

همچنین ۴۲۷ هزار و ۸۵۵ تن میلگرد فولادی مجتمع فولاد صنعت بناب که عرضه کننده آن گروه بازرگانی گردشگری دانا است، در جلسه اخیر کمیته عرضه پذیرش شد.

کد خبر 16934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =