بازار به کدام سو خواهد رفت؟ + تحلیل سهم "غپاک"

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۱۰هزار و ۶۷۲واحدی (۰.۷درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۴هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۳درصدی مواجه شد.

به گزارش بیدار بورس،  شاخص بورس در اولین روز هفته با وجود اینکه صندوق توسعه و صندوق تثبیت مجموعا حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در بازار خرید زدند و حمایت کردند قرمز پوش شد و سرانجام با افت بیش از ۱۵ هزار واحد به کار خود پایان داد.
آنطور که آمارها نشان می‌دهد بازارسرمایه در دو ماه اخیر روندی کاملا متفاوت از سال گذشته را در پیش گرفت و توانست کانال‌های جدیدی را فتح کند.
در راستای همین رشدها اعتماد سهامداران بسیاری به بازار بازگشت و تصمیمشان برای خروج از بازار عوض شد.
اما چند روزی است که دیگر خبری از سبزپوشی بورس نیست و شاهد خروج پول از بازار هستیم. تحلیل و پیشبینی کارشناسان از این روند بازار به دو گروه تقسیم می‌شود.
برخی از کارشناسان بر این باورند که ریزش ذات بازار است و در روزهای آینده به علت ریزش بازار رمزارزها، افزایش قیمت کامودیتی و مواردی از این قبیل شاهد رشد بازار و فتح کانال دو میلیون تا پایان سال خواهیم بود.
از سویی برخی دیگر از کارشناسان تغییر رویه بورس نسبت به سال گذشته را امری غیر طبیعی میدانند و معتقدند که حباب بورس در روزهای آینده می‌ترکد.  

 از معاملات امروز چه خبر؟                                                                    
در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت ۱۵هزار واحدی (۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۹هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۲ هزار و ۴۳۰ واحدی مواجه شد.  

تحلیل سهم "غپاک"

                     

کد خبر 17068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =