فاصله ۲۵درصدی با شاخص تاریخی پر میشود؟

اشکان چهره‌نگار، عضو هیات مدیره سبدگردان نوین نگر آسیا با بیان اینکه به روند آینده بازارسرمایه خوش‌بین است، ادامه داد: در حال حاضر شاخص در محدوده کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی قرار دارد و برای رسیدن به کانال دو میلیونی تنها باید ۲۵ درصد سود کند که این درصد سود تا پایان سال برای بورس بعید نیست و بازار می‌تواند وارد این کانال شود.  

چهره‌نگار در گفت‌وگو با بیداربورس در خصوص شرایط بازار امروز گفت: این روزها ارزش معاملات بازارسرمایه پایین است و این نشان از این دارد که سهامدران هنوز نمی‌توانند برای خرید یا فروش تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: اخبار متناقضی از برجام به گوش میرسد از یکسو سیگنال‌های مثبت بین‌المللی است که به توافقات امیدوارمان کرده و از سوی دیگر ورود دلار به کانال ۳۰ هزار تومانی خط بطلانی بر اخبار مثبت برجامی است.

*رشد بازار حباب نبود 

وی در رابطه با رشد بازارسرمایه در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: رشد بازار را نمی‌توان حباب دانست چرا که بورس در مقایسه با دیگر بازارها جامانده بود و متغرهایی مانند تورم موجب رشد بازارسرمایه شد.

عضو هیات مدیره سبدگردان نوین نگر آسیا در توضیح علت ریزش چند روز گذشته بازارسرمایه بیان کرد: ابهامی که در گزارشات پالایشی‌ها وجود داشت موجبات ریزش بورس را فراهم آورد.

بازار فردا

*صعود و نزولی نداریم 
چهره‌نگار در پیشبینی بازار فردا گفت: اگر تا فردا خبر تکان‌دهنده‌ای منتشر نشود بازارسرمایه نه صعود و نه نزول خاصی را تجربه نخواهد کرد و به عبارتی هیجانی در بازار نخواهیم داشت.

*۲۵ درصد فاصله تا شاخص تاریخی بورس

وی با بیان اینکه به روند آینده بازارسرمایه خوش‌بین است، ادامه داد: در حال حاضر شاخص در محدوده کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی قرار دارد و برای رسیدن به کانال دو میلیونی تنها باید ۲۵ درصد سود کند که این درصد سود تا پایان سال برای بورس بعید نیست و بازار می‌تواند وارد این کانال شود.  

صنایع پرپتانسیل

*تمام صنایع پرپتانسیل هستند

به عقیده این کارشناس بازار درحال‌حاضر نمی‌توانیم صنعت خاصی را لیدر بازار بدانیم و به عبارتی در هر صنعتی می‌توان شرکت‌های پرپتانسیلی پیدا کرد.

عضو هیات مدیره سبدگردان نوین نگر آسیا ادامه داد: صنایع وابسته به دلار این روزها می‌توانند پرپتانسیل باشند از سویی دیگر توافق یا عدم توافق در برجام نیز بر صنعت بانک و خودرو تاثیر به‌سزایی دارد.

به گفته چهره‌نگار اگر ارز ۴۲۰۰ تومانی هم به صورت کامل حذف شود صنعت دارو روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.

خبرنگار: نازنین درویشی

کد خبر 17136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =