بازار در مسیر رشد است و جای هیچ نگرانی نیست

فضای موجود بازار یعنی افت چند روز اخیر به زودی برطرف می‌شود و شاهد رشد طبیعی البته نه غیر متعارف در بازار خواهیم بود.

به گزارش بیداربورس یک کارشناس بازار سرمایه با تأکید بر این نکته که بازار در مسیر رشد قرار گرفته است و جای هیچ نگرانی نیست، گفت: افت اخیر بازار سرمایه مربوط به اعمال برخی سیاست‌ها و ابهامات موجود در نحوه اجرای برخی سیاست‌ها به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و ابهامات موجود در فضای کلی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور بوده است.

محمدعلی احمدزاداصل در این باره افزود: ابهامات موجود به واکنش منفی بازار و منفی شدن اخیر بازار دامن زد و به نوعی بازار را دچار اختلال و روند بازار را از مثبت به منفی تغییر داد.

وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد فضای موجود یعنی افت بازار به زودی برطرف شده و شاهد رشد طبیعی و نه غیر متعارف در بازار باشیم.

احمدزاداصل ادامه داد: تمام متغیرها نشان می‌دهد که بازار سرمایه پتاسیل رشد بسیاری دارد و باید از این امر استقبال کرد.

وی با بیان اینکه از انتشار صورت‌های مالی سه ماهه و ۶ ماهه، هیچگونه نگرانی وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مبنای محاسبه درآمدی قیمت نفت پالایشی‌ها ابهام داشت، بازار به سرعت به این موضوع واکنش نشان داد و منجر به عقب نشینی بازار شد که امیدواریم فضای رشد مجدد به بازار برگردد و ابهامات برطرف شود.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: با توجه به تورم موجود در اقتصاد کشور، به نظر می‌رسد وضعیت درآمدی شرکت‌ها براساس تورم حاکم در کشور، به زودی بهبود یافته و باز هم شاهد رشد متعارف در بازار باشیم.

کد خبر 17162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =