توقف۱۱ نماد،روز آخر ۳ سهم، محدودیت حجمی ۳ شرکت

نماد ۱۱ شرکت بسته و برای ۳ سهم محدودیت حجمی تعیین شد و در برابر آخرین روز مهلت معامله ۳ شرکت، اشتباه بورس تهران در اعلام تمدید تعلیق نمادها تکرار شد !

به گزارش بیداربورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در سومین روز خرداد ، نماد شرکت های سرمایه گذاری سیمان تامین، بانک تجارت، گروه‌ صنعتی‌ بارز، فروسیلیس‌ ایران‌، بیمه دی و توسعه صنایع و معادن کوثر به دلیل اعلام رویدادهای مهم برای یک ساعت متوقف شد.

شرکت های تامین سرمایه خلیج فارس، بانک گردشگری ، مس افق کرمان ، کشت و صنعت جوین و رهشاد سپاهان هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

در این میان امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام سه شرکت البرز دارو ، سبحان دارو و بانک صادرات و قبل از برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده و عادی به طور فوق العاده است.

بورس تهران هم با ادامه اشتباه در اعلام تمدید تعلیق شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ، زمان تعلیق دوباره نمادهای " وسکرمان، وسمازن، وسهرمز، وسهمدا، وسگلستا، وسگیلا، وسکرشا، وسقم، وسیستا، وسرضوی، وسخراج، وسمرکز، وساشرقی، وسلرستا، وسیزد، وسکرد، وسکهبو را 28 اسفند سال قبل اعلام کرد اما این زمان برای نمادهای "وساربیل ، وسخراش، وسخوز، وسصفا، وسزنجان و وسبوشهر" 31  مرداد تعیین و اعلام شده است !

علاوه بر این امروز برای سه نماد فرابورسی "ددانا، فروسیل و حگهر" محدودیت حجمی حداکثر 20 ، 15 و 50 هزار سهمی تعیین شد.

حجم مبنای نماد معاملاتی  "وسنا " از امروز طبق مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال می شود.

کد خبر 17193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =