توضیحات مدیرعامل فرابورس درباره آخرین وضعیت بازگشایی و توقف نمادها

مدیرعامل فرابورس از شفاف سازی نمادهای متوقف، بازگشت برخی شرکت ها، وعده بازگشایی یازدهمین تامین سرمایه و پیگیری نمادهای متوقف دیگر خبر داد.

به گزارش بیداربورس، میثم فدایی با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد: با مساعدت و دستور سازمان بورس، تلاش همکاران معاونت بورس‌ها و ناشران سازمان و معاونت ناشران فرابورس، نمادهای معاملاتی متوقف شفاف‌ سازی خواهند شد.

نمادهایی در روزهای گذشته بازگشایی شدند و نماد "تفارس" هم به زودی بازگشایی خواهد شد. نمادهای متوقف دیگر هم در حال پیگیری است.

بنابراین گزارش، نماد سه پتروشیمی کازرون، ممسنی و دهدشت که مالک پتروشیمی گچساران بودند به دلیل اختلاف در افزایش سرمایه این پتروشیمی از ۴ خرداد سال ۹۹ متوقف  است. همچنین درباره نماد بانک دی که از ۲۹ مهر سال قبل با توقف روبرو است، دو موضوع اصلی وجود دارد. این بانک در بازار دوم فرابورس پذیرش شده اما به دلیل زیان‌دهی شرایط پذیرش را از دست داده و در فرصت هیات پذیرش هم نتوانست شرایط را احراز کند. موضوع دوم نیز مربوط به تصمیم بانک مرکزی درخصوص صورت‌های مالی بانک است. اینکه صورت مالی این بانک از ماده ۱۴۱ خارج می‌شود یا خیر باید توسط بانک مرکزی تعیین تکلیف شود.

کد خبر 17229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =