نبود نقدنگی در بازار + تحلیل سهم"شپنا"

در پایان معاملات امروز(سه‌شنبه، دهم اردیبهشت ماه) شاخص کل بورس پس از رشد پنج هزار و ۳۱۴واحدی (۰.۳۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۲هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۷درصدی مواجه شد.

به گزارش بیدار بورس، شاخص بورس امروز هم مانند روز گذشته سبزپوش شد و در پایان معاملات توانست بیش از 5 هزار واحد رشد کند. 
 امروز بازهم مسئله کمبود نقدینگی در بازار به وضوح دیده می‌شد و سدی برای رشد بیشتر بازار بود و حتیحمایت حقوقی‌ها از سهم‌های شاخص ساز بازار نتوانست این سد را بشکند. 
این روند بازار در حالی است که با توجه به روزهای پر ترافیک فصل مجامع، فضای معاملات بازار سهام در انتظار انتشار گزارش‌های عملکردی شرکت‌های بزرگ و اخبار مجامع می‌طلبد که ورود و خروج معامله گران در نمادهای معاملاتی مختلف با تحرک بیشتری دنبال شود. 

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                           

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد پنج هزار و ۳۱۴واحدی (۰.۳۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۲هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۲۳نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز ۱۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «آسیاتک»، «شستا»، «شپنا»، «خودرو»، «خگستر»، «وبصادر» و «وتجارت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «فغدیر»، «مدیریت»، «کرمان»، «فزر»، «آریا»، «زملارد» و «گدنا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

تحلیل سهم "شپنا"

کد خبر 17533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =