جزئیات آمار ثبت نام و عرضه خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه

در نخستین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه ۳۴۰ هزار و ۶۹۷ هزار نفر برای خرید فوق العاده ۲۰ هزار و ۸۸۷ خودرو تولیدی شرکت سایپا ثبت نام کردند.

به گزارش بیداربورس، مراسم اعلام نتایج اولین تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه برای سه طرح فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ویژه عموم مردم و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی روز گذشته برگزار ‌و  چهارشنبه، ۱۱ خرداد از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com/public/home منتشر خواهد شد.

 شرکت سایپا در مراسم اعلام نتایج طرح فروش فوق العاده محصولات تیبا۲، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین فروش فوق العاده محصولات تیبا۲، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی وکوییک با گیربکس معمولی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار کرد.

براساس آمار در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ۳۴۰ هزار و ۶۹۷ نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده سایپا در این طرح ۲۰ هزار و ۸۸۷ خودرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۴ هزار و ۸۲۵ دستگاه خودرو تیبا۲ عرضه می‌شود. علاوه بر این  هزار و ۵۰۰ دستگاه  ساینا ای ایکس، ۶ هزار و ۸۴۵ دستگاه تیبا اس ایکس، ۴ هزار و ۹۰۴ دستگاه کوییک. آر با گیربکس معمولی، ۸۹۷ دستگاه کوییک. اس و هزار و ۹۱۶  دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۶هزار و ۱۱۴ نفر شرکت کردند که ۴ هزار و ۶۹۸ نفر واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

در طرح پیش فروش یکساله، محصولات ساینا. اس، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین پیش فروش یکساله محصولات کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا. اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۱۰ هزار و ۷۶۸ نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۱۹ هزار و ۳۵۴ خودرو است در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۸ هزار و ۹۳۰ دستگاه خودرو ساینا. اس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۴ هزار و ۹۶۳ دستگاه  کوییک. آر با گیربکس معمولی، ۴ هزار و ۴۸۰ دستگاه کوییک. اس و ۹۸۱ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هزار و ۸۱۳ نفر شرکت کردند که ۱۴۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید، محصولات ساینا. اس، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین پیش فروش مشارکت در تولید، محصول کوییک با گیربکس معمولی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا، ۲ هزار و ۱۹۶ نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۱۵ هزار و ۹۹۰ خودرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۶ هزار دستگاه خودرو ساینا. اس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه کوییک. آر با گیربکس معمولی، ۴ هزار دستگاه کوییک. اس و ۳ هزار و ۹۹۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه ساعت ۹ صبح بر روی سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی  sale.iranecar.com/public/home منتشر خواهد شد و منتخبین به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

کد خبر 17539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =