نمایشگاه صنعت مالی جایگزین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه شد

وزارت اقتصاد بعد از اعلام انصراف سازمان بورس از برگزاری و حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، اقدام به برپایی نمایشگاه صنعت مالی در هفته اول مرداد خواهد کرد.

به گزارش بیداربورس، سازمان بورس در حالی هفته پیش از برگزاری و حضور در این نمایشگاه سالانه بورس، بانک و بیمه انصراف و تمامی فعالیت‌ها را بخش خصوصی واگذار کرد که جلسه سیاست گذاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی در وزارت اقتصاد با ریاست مهدی محمدی رییس وزارت، برگزار و مقرر شد بزرگترین رویداد مالی در هفته اول مرداد برگزار شود.

براساس این گزارش هدف از این تصمیم دستیابی به محتوای جامع‌تر، تخصصی تر و نقش آفرینی همه بازیگران بازارهای مالی اعلام و نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به نمایشگاه صنعت مالی تغییر نام داد.

طبق نظر اکثر اعضای شورا، چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی به عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی سال جاری و دروازه اصلی ارتباط مستقیم مدیران اقتصادی و فعالان بازارهای مالی با آحاد جامع در نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. به همین منظور، کارگروه ویژه ارتقای محتوای این رویداد با حضور نمایندگان بیمه مرکزی، نمایندگان نظام بانکی، نمایندگان بازارسرمایه و همچنین نمایندگان وزارت اقتصاد تشکیل می شود.

با توجه به نام گذاری سال جاری، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها رسالت ملی بوده و بر این اساس شورای سیاستگذاری چهاردهمین رویداد صنعت مالی، برنامه های ویژه ای برای حضور پر رنگ این دست از شرکت ها در نظر گرفته است. برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، نشست های صمیمی مدیران و علاقه مندان به صنعت مالی، گردهمایی های آموزشی، حضور میهمانان بین المللی و معرفی آخرین دستاوردهای صنعت مالی ایران و جهان از دیگر برنامه های چهاردهمین رویداد مالی است.

کد خبر 17545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =