بازار فردا هم سرخ است؟

بر اساس تحلیل کارشناسان زیان بورس امروز می ‌تواند چشم‌انداز مثبتی از معاملات فردا ارائه دهد و به طور کلی به نظر می‌رسد معاملات فردا نیز با عرضه سهامداران و همچنین خروج نقدینگی آغاز شود. اما اگر اخبار مثبتی به بازار مخابره شود یا حمایت‌های عملی از بازار صورت بگیرد انتظار می‌رود معاملات به روند مطلوب خود بازگردند.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادآنلاین معاملات بورس در سومین روز هفته در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس تهران با ثبت افت ۲۷هزار واحدی در محدوده یک ‌میلیون و ۵۱۴هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن و  شاخص فرابورس  به ترتیب ۹۶۵۰واحد و ۳۶۵واحد افت داشتند. به طور کلی هشت میلیارد برگه سهام در میان معامله‌گران امروز دست به دست شد و حدود ۹۶۰میلیارد تومان پول توسط حقوقی‌ها به بازار وارد شد.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایهآنلاین، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: بورس امروز مطابق انتظار بر مداری نزولی حرکت کرد و نهایتا با افت ۲۷هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۵۱۴هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز به مراتب افت بیشتری داشت و با افت ۲.۲درصدی معاملات خود را به پایان برد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» و «اطلاعات و ارتباطات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زیان بورس امروز می‌تواند چشم‌انداز مثبتی از معاملات فردا ارائه دهد و به طور کلی به نظر می‌رسد روند معاملاتی بهتری در انتظار بورس و سهامداران باشد.

کد خبر 17653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =