اثر افزایش ۳۷۲ درصدی قیمت خدمات جانبی بر کاهش ۱۶۳ ریالی سود پتروشیمی

شرکت پتروشیمی حاضر در بورس از پیگیری اصلاح دستورالعمل رشد ۳۷۲ درصدی قیمت خدمات جانبی و اثر بر افزایش ۵۰۴ میلیارد تومانی قیمت تمام شده و کاهش ۱۶۳ ریالی سود هر سهم خبر داد.

به گزارش بیداربورس، شرکت پتروشیمی فن آوران از پیگیری اصلاح دستورالعمل افزایش ۳۷۲ درصدی قیمت خدمات جانبی و اثر بر افزایش ۵۰۴ میلیارد تومانی قیمت تمام شده و کاهش ۱۶۳ ریالی سود هر سهم خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، "شفن" اعلام کرد: عطف به نامه ۸ خرداد شورای رقابت در خصوص اجرایی شدن دستورالعمل تنظیم قیمت خدمات جانبی شرکت های پتروشیمی فجر و مبین مصوب جلسه ۳ اردیبهشت، همچنین پیرو اطلاعات مندرج در صورت های مالی مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ (حسابرسی نشده) منتشره در ۲۸ اردیبهشت از نظر این شرکت دستورالعمل تنظیم قیمت خدمات جانبی به علت افزایش غیر متعارف و بیش از حد نرخ ها نسبت به سال ۹۹ ( ۳۷۲ درصد) و تاثیر قابل ملاحظه آن بر سود هر سهم و متعاقب آن قیمت سهام، دارای اشکالات و نواقصی است که به منظور حفظ حقوق سهامداران خصوصا سهامداران خرد، کماکان پیگیری های لازم را جهت اصلاح آن از طریق مراجع قانونی به عمل خواهد آورد. ضمنا اثر مصوبه مزبور بر سود (زیان) سال ۱۴۰۰ این شرکت، افزایش قیمت تمام شده به میزان ۵۰۴ میلیارد تومان و کاهش ۱۶۳ ریالی سود هر سهم است.

کد خبر 17678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =