آمار دقیق بانک ملی از تعداد صندوق‌های سرقت شده

بانک ملی ایران با رد سرقت از ۱۰۰۰ صندوق امانات شعبه دانشگاه ، تعداد دقیق صندوق های اجاره ای آسیب دیده را ۱۶۸ صندوق اعلام کرد.

به گزارش بیداربورس، بانک ملی ایران درباره سرقت از صندوق امانات شعبه دانشگاه طی روزهای تعطیلی که بازتاب زیادی هم داشت ، اعلام کرد: طی روز گذشته اخباری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که تعداد صندوق های اجاره‌ای مورد سرقت قرار گرفته شعبه دانشگاه این بانک ۱۰۰۰ صندوق عنوان شده بود که این عدد تکذیب می شود.

بر اساس اعلام مسئولان بانک، تعداد صندوق های موجود ۱۶۸ صندوق بوده که به تعدادی از این صندوق ها آسیب رسید و به برخی دیگر از صندوق ها شعبه آسیبی وارد نشد. بنابراین با هدف حفظ حقوق مشتریان ضمن مذاکره با دراختیار دارندگان صندوق ، اقدامات ضروری در جهت رسیدگی قضایی دقیق به صندوق های خسارت دیده اغاز شده است.

پلیس آگاهی با همکاری بانک ملی ایران درحال پیگیری لحظه ای موضوع و شناسایی سارقان بوده که نتایج آن بزودی اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، سارقان در تعطیلات نیمه خرداد از ساختمان مجاور وارد شعبه بانک ملی واقع در خیابان انقلاب شدند و با باز کردن حدود ۲۵۰ صندوق، اموال داخل صندوق‌ها را به سرقت بردند. برخی هم مدعی هستند حدود هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ شعبه به سرقت رفته است !

در این میان سیستم هشدار فقط به تلفن رئیس بانک متصل بود و اما به دلیل سابقه ارسال پیامک اشتباه در سال های گذشته، رئیس بانک به پیامک اعتنایی نکرد !

کد خبر 17685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =