زمان اجرا روش جدید فروش نان در سراسر ایران

وزیر اقتصاد از اجرای روش جدید فروش نان در سراسر ایران بعد از تکمیل دوره آزمایشی ۱۰ استان خبر داد و فروش کیلویی نان هم تا چهار ماه آینده بدون افزایش قیمت عملی می شود.

به گزارش بیداربورس، احسان خاندوزی گفت: اجرای آزمایشی هوشمندسازی یارانه های آرد و نان در بیش از ۱۰ استان شروع شده و انتظار می رود با تکمیل دوره آزمایشی و رفع نقاط ضعف احتمالی این طرح در تمام استان های ایران عملی شود.

محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد هم با اعلام نبود محدودیت خرید انبوه و خرید خانوارها از نانوایی ، افزود: مورد مشکوک خرید با تعداد بالا در شرایطی است که در دفعات زیاد صورت گیرد و اثبات شود ه برای دستگاه خاصی نیست. خریداران عمده باید از سوی نانوا ثبت شوند. در صورت بروز مشکلی برای کارتخوان‌ها هم می‌توان از روش‌های جایگزین استفاده مرد و محاسبه عملکرد دوره‌های گذشته نانوا مبنا قرار می گیرد. خرید اینترنتی نان هم ادامه خواهد داشت و تراکنش‌های مربوط به آن با بستر اینترنتی مشخص خواهد بود.

دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت کشاورزی هم از بررسی توزیع کیلویی نان در جلسه اخیر شورای آرد و نان خبر داد که قرار است تا چهار ماه آینده بدون افزایش قیمت اجرا  شود.

کد خبر 17791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =