۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
نتیجه سه مجمع همراه اول مشخص شد

با برگزاری سه مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار، صورت های مالی، رقم سود تقسیمی، انتخاب اعضای هیات مدیره و اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه تصویب شد.

به گزارش بیدار بورس، سه مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران صبح امروز با حضور ۹۰ درصدی سهامداران در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

براساس این گزارش در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۱۰۳۹ ریال سود محقق شده هر سهم، ۵۹۰ ریال معادل ۵۷ درصد سود نقدی توزیع شود.

براین اساس، سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از ۲۶ تیر از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به شماره حساب بانکی معرفی شده واریز می شود. سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند و یا سهامدارانی که سود مصوب مجمع سال گذشته را دریافت نکردند می‌توانند از ۳۱ مرداد با مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک پارسیان و با ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

کلیه سبدگردان ها از ۲۶ تیر با ارسال درخواست، یک نسخه از کپی قرارداد، مجوز فعالیت و اعلام شماره شبا و سایر مستندات قانونی، سهامدارا حقوقی و صندوق های (به غیر از سهامداران عمده) دارای یک تا ۱۰ میلیون سهم از اول تا ۳۱ شهریور، ۱۰ میلیون و یک تا ۲۰ میلیون سهم از اول تا ۳۰ مهر، ۲۰ میلیون و یک تا ۵۰ میلیون سهم از اول تا ۳۰ آبان، ۵۰ میلیون و یک تا ۱۰۰ میلیون سهم از اول تا ۳۰ آذر، ۱۰۰ میلیون و یک تا ۳۰۰ میلیون سهم از اول تا ۳۰ دی و از ۳۰۰ میلیون و یک سهم به بالا از اول تا ۲۰ بهمن برای دریافت سود اقدام کنند. سود سهامدار عمده هم بصورت توافقی طی سال جاری با رعایت مهلت قانونی ۸ ماهه پرداخت می شود.

همچنین به اتفاق آرا، شرکت های گسترش الکترونیک تدبیر ایران، مهر اقتصاد مبین، مخابرات، سامان سازه غدیر و کاراشاپ به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره برای دو سال آینده انتخاب شدند.

در این میان، اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه درخصوص شرایط حضور در مجامع و مشارکت در رای گیری تصویب شد که در کلیه مجامع عمومی صاحبان سهام می توانند شخصا یا وکیل یا قائم مقام قانونی اشخاص حقیقی و نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صرف نظر از تعداد سهام به شرط ارائه مدرک وکالت یا نمایندگی حضور به هم رسانند و هر سهامدار برای هر یک سهم فقط یک رای خواهد داشت.

کد خبر 17884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =