افزایش ۱ تا ۳ میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو

نامعلوم‌بودن بندها و مفاد واردات خودرو بر آشفته‌بازار خودرو اثر گذاشته است، البته انتظار واردات خودرو ماهها است که در بازار وجود دارد و هنوز هم راهکاری برای آرام‌کردن این بازار آشفته پیدا نشده است.

به گزارش بیداربورس به نقل از تسنیم، با روند افزایشی قیمت دلار بازار خرید و فروش خودرو که همچنان با رکود معاملات روبه‌رو است با افزایش قیمت‌ها مواجه شده است، البته با وجود افزایش ۱ تا ۳ میلیون تومانی قیمت‌ها خبری از معاملات نیست و مشتریان منتظر تعیین تکلیف بازار هستند.

علاوه بر این نامعلوم بودن بندها و مفاد واردات خودرو نیز بر آشفته‌بازار خودرو اثر گذاشته است، البته انتظار واردات خودرو ماهها است که در بازار وجود دارد و هنوز هم راهکاری برای آرام کردن این بازار آشفته پیدا نشده است.

در بازار امروز خرید و فروش خودروی شاهین با قیمت ۳۸۶ میلیون تومان، کوئیک‌آر ۲۲۶ میلیون تومان، تیبا صندوقدار ۱۹۵ میلیون تومان، تیبادو ۲۰۷ میلیون تومان، ساینا ۲۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات ایران‌خودرو نیز سمند ال‌ایکس با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس با موتور ای‌اف‌سون ۳۴۹ میلیون تومان، رانا پلاس ۳۰۸ میلیون تومان، پژو۲۰۷ دنده‌ای ۴۰۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۵۰۹ میلیون  تومان و دنا معمولی ۴۰۳ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

نوع خودرو قیمت بازار ۲۲ خردادماه
پراید ۱۱۱ ۲۰۶ میلیون تومان
کوییک R ۲۲۶ میلیون تومان
شاهین ۳۸۶ میلیون تومان
تیبا صندوقدار ۱۹۵ میلیون تومان
ساینا ۲۱۷ میلیون تومان
سمند LX ۳۰۴ میلیون تومان
سمند سورن پلاس ۳۵۶ میلیون تومان
سمند LX با موتور EF۷ ۳۴۹ میلیون تومان
دنا معمولی ۴۰۳ میلیون تومان
رانا پلاس ۳۰۸ میلیون تومان
پژو۲۰۷ دنده‌ای ۴۰۷ میلیون تومان
دنا پلاس توربو اتومات ۵۰۹ میلیون تومان
پژو۲۰۶ تیپ۲ ۳۰۶ میلیون تومان
کد خبر 17902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =