ایلان ماسک با کارمندان توییتر رو در رو می‌شود

ایلان ماسک هفته جاری برای نخستین بار از زمان ارائه پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری خود در آوریل، برای کارمندان توییتر صحبت خواهد کرد.

به گزارش بیداربورس، یک منبع آگاه با اشاره به ایمیلی که پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر، به کارمندان این شرکت ارسال کرده است، به رویترز گفت: این دیدار قرار است روز پنجشنبه برگزار شود و ماسک به سوالات کارمندان توییتر مستقیما پاسخ خواهد داد.

این خبر نخستین بار توسط بیزنس اینسایدر منتشر شد و در حالی منتشر شده است که توییتر اعلام کرده است قرار است سهامداران درباره فروش این شرکت، تا اوایل اوت رای دهند.

سخنگوی توییتر دیدار هفته جاری ایلان ماسک با کارمندان این شرکت را تایید کرد.

از زمان اعلام پیشنهاد خرید ایلان ماسک، بسیاری از کارمندان توییتر ابراز نگرانی کرده‌اند که رفتار متغیر این میلیاردر ممکن است باعث بی‌ثبات شدن کسب و کار این شرکت شبکه اجتماعی شده و از نظر مالی به آن آسیب وارد کند.

آگراوال در آوریل با کارمندان توییتر دیدار و تلاش کرده بود عصبانیت آنها را که خواستار پاسخگویی درباره برنامه این شرکت برای نحوه مدیریت خروج گسترده کارکنان پس از افتادن کنترل توییتر به دست ماسک بودند، آرام کند.

توییتر از زمان اعلام توافق خرید در آوریل، در وضعیت آشفته‌ای بسر می‌برد. بسیاری از کارمندان توییتر از ماسک که علنا از این شرکت، محصولات و سیاست‌هایش انتقاد کرده است، ناراضی هستند. پاراگ آگراوال هم تغییراتی در تشکیلات محصولات توییتر صورت داده و سلسله تدابیر کاهش هزینه را اعلام کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، ماسک هفته گذشته هشدار داده بود اگر توییتر اطلاعات مربوط به حساب‌های ربات و جعلی که وی خواستار آنهاست را ارائه نکند، ممکن است توافق خرید را برهم بزند.

کد خبر 17984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =