سقوط آزاد بیت‌کوین به ۱۵ هزار دلار حتمی است؟

در حالی که بسیاری از تحلیلگران در فضای رمزارزها بر این باورند که پایین‌ترین سطح بیت‌کوین پیرامون ارزش کنونی آن است اما معامله‌گران برتر خلاف این را پیش‌بینی می‌کنند. برخی از تحلیلگران حتی تا حدی پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین در چرخه فعلی در سطح ۱۹هزار دلار قرار گیرد.

به گزارش بیداربورس به نقل از کوین، در حال حاضر یکی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال درباره کاهش قیمت کریپتو مواردی را ارائه کرده است؛ اوایل سال جاری در آوریل، وی سطوح بعدی بیت‌کوین، اتریوم و بایننس کوین را پیش‌بینی کرد. اولین پیش‌بینی وی در مورد بیت‌کوین و ارزش بین ۲۵هزار تا ۲۲هزار دلار بود که روز دوشنبه به وقوع پیوست.

دو پیش‌بینی دیگر وی، رسیدن اتریوم به سطوح ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دلاری و رسیدن بایننس کوین به سطوح ۴۰ تا ۸۰ دلاری بود. در حالی که آنها هنوز محقق نشده‌اند اما با توجه به قیمت‌های فعلی و الگوی فروش، این پیش‌بینی‌ها نیز چندان دور از انتظار نیستند.

برخی از معامله‌گران معتقدند که در این چرخه یک سطح بازگشتی جدید ۱۹هزار و ۵۰۰ دلاری نیز محتمل است.

کیتی استاکتون، موسس و شریک مدیریت  فرلید استراتژیز، قیمت پشتیبانی بعدی بیت‌کوین را ۱۹هزار و ۵۰۰ دلار پیش‌بینی می‌کند.

همچنین، یکی دیگر از معامله‌گران رمزارز به نام رکت کپیتال پیش‌بینی می‌کند که پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین بعدی در حدود ۱۹هزار دلار یا ۱۵هزار و ۵۰۰ دلار باشد. پیش بینی او بر اساس داده‌های تاریخی بیت‌کوین در میانگین متحرک هفتگی است.

از نظر تاریخی، بیت‌کوین تمایل دارد منفی ۱۴ درصد تا منفی ۲۸ درصد کمتر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای باشد. در حال حاضر منفی ۱۴ درصد به معنای ۱۹ هزار و منفی ۲۸ درصد به این معنی است که بیت‌کوین می‌تواند قبل از برگشت به سمت بالا به ۱۵هزار و ۵۰۰ دلار برسد.

پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین یعنی ارزش ۱۵و ۵۰۰ دلاری می‌تواند برای بازار آلت‌کوین نیز فاجعه‌بار باشد.

کد خبر 18018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =