روی خوش بورس به سهامداران

بر اساس تحلیل کارشناسان به نظر می‌رسد معاملات فردا نیز عملکرد خوبی داشته باشد و با تعادل همراه شود. به طور کلی با توجه به اینکه روند معاملات فردا مسیر پیشروی بازار را تعیین می‌کند انتظار می‌رود تعادل در بازار پایدار باشد.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادآنلاین معاملات بورس در چهارمین روز هفته در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس تهران با ثبت رشد دو هزار واحدی در محدوده یک ‌میلیون و ۵۷۴هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن و  شاخص فرابورس به ترتیب ۷۷۰واحد و ۵۹واحد افت داشتند. به طور کلی حدود هشت میلیارد برگه سهام در میان معامله‌گران امروز دست به دست شد و ۳۱۰میلیارد تومان پول توسط حقوقی‌ها به بازار وارد شد.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: بورس امروز از ابتدای معاملات روند صعودی متعادلی را آغاز کرد اما تقریبا از نیمه دوم بازار در روندی خنثی و یکنواخت قرار گرفت و معاملاتی متعادل رقم زد.

وی ادامه داد: به طور کلی بازار امروز وضعیت خوبی داشت و اغلب سهام شاخص ساز با رشد همراه شدند. نیروگاهی‌ها به ویژه در نیمه دوم بازار با ورودپول خوبی همراه شدند و عملکرد خوبی را به ثبت رساندند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» و «حمل‌ونقل، انبارداری و ارتباطات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

وی تشریح کرد: در مجموع به نظر می‌رسد در صورت تداوم روند افزایشی ارزش معاملات در سطحی بالاتر از هفت هزار میلیارد تومان می‌توان گفت رونق به بازار بازخواهد گشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد معاملات فردا نیز عملکرد خوبی داشته باشد و با تعادل همراه شود. به طور کلی با توجه به اینکه روند معاملات فردا مسیر پیشروی بازار را تعیین می‌کند انتظار می‌رود تعادل در بازار پایدار  باشد.

کد خبر 18030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =