تصمیمات خلق الساعه اعتماد مردم را به آتش می کشد

به گفته یک نماینده مجلس با عرضه خودرو در بورس کالا امکان رقابت بین خودروسازها فراهم می شود، ما باید در نگرش خودمان که خواست مردم است تجدید نظر کنیم و نباید به گونه ای عمل کنیم که منافع دولت با منافع مردم در تعارض باشد.

احمد علیرضا بیگی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری بیداربورس در مورد لغو یکباره عرضه خودرو در بورس کالا توسط وزارت صمت، گفت: با اینکه سهم دولت در صنعت خودروسازی به لحاظ مادی سهم اندکی است اما سهم مدیریتی اش قابل توجه است و طبق همین سهم مدیریتی مکلف است که از سود خودروساز دفاع کند چون خودش را در این جهت مکلف می داند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار کرد: دولت به دلیل همین نقش مدیریتی همواره خودروساز را پشت خودش دارد تا زمانی که ما در این خصوص تجدیدنظر نکردیم و دولت در مورد بنگاههای اقتصادی که خودش عهده دار اداره آنهاست تجدید نظر نکرده است منافع دولت با منافع مردم در تعارض قرار می گیرد.
وی گفت: با عرضه خودرو در بورس کالا امکان رقابت بین خودروسازها فراهم می شود، ما باید در نگرش خودمان که خواست مردم است تجدید نظر کنیم و نباید به گونه ای عمل کنیم منافع دولت با منافع مردم در تعارض باشد.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان کرد:  اینکه وزارت صمت در ابتدا امکان عرضه دو خودرو در بورس را فراهم می کند و بعد از اینکه تعدادی از متقاضیان کد بورسی می گیرند و پول هم واریز می کنند و این وزارتخانه یک شبه این مصوبه را ملغی می کند خطای فاحش این وزارتخانه است.
 علیرضا بیگی با بیان اینکه اینگونه رفتارها باعث بی اعتمادی می شود افزود: تصمیمات خلق الساعه اعتماد مردم را به آتش می کشد. وزیر صمت اولین مشکل تولید در کشور را بی ثباتی سیاست ها اعلام می کند اما این بی ثباتی بخش عمده اش به وزارتخانه وی برمی گردد که این وزارتخانه باید امکان تسهیل سازی را فراهم کند.

کد خبر 18092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =