شرکت بورسی گرانی دوباره ۱۵ درصدی محصولات شوینده را تکذیب کرد

شرکت پاکشو با انتشار نامه انجمن صنایع شوینده مبنی بر تکذیب افزایش ۱۵ درصدی قیمت محصولات از گرانی ۲۵ درصدی مورد تایید سازمان ها خبر داد که پیش از این اعمال شده بود.

به گزارش بیداربورس، گروه پاکشو با انتشار نامه انجمن صنایع شوینده مبنی بر تکذیب افزایش ۱۵ درصدی قیمت محصولات از اعمال گرانی ۲۵ درصدی مورد تایید سازمان ها پیش از این خبر داد.

براین اساس، دبیر انجمن صنایع شوینده طی نامه ای به مدیران عامل شرکت های عضو اعلام کرد: پیرو اخبار منتشره در برخی سایت ها و فضای مجازی مبنی بر افزایش ۱۵ درصدی قیمت محصولات این صنعت از زبان دبیر انجمن، افزایش قیمت این محصولات طبق تاییدیه وزارت صنعت، ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت است که به اطلاع تمام شرکت‌های عضو رسیده و تا به امروز اجرایی شده است.

فهرست ها ارسال شده و در سامانه ۱۲۴ قابل رویت است و ۱۵ درصد اعلام شده اشتباه بوده و مورد تایید انجمن و سایر سازمان ها نیست. خواهشمند است شرکت هایی که تاکنون فهرست قیمت‌ها را آماده نکردند، طبق ضوابط تهیه و به دبیرخانه انجمن ارسال کنند.

براساس این گزارش، دیروز رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده از موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش ۲۵ درصدی قیمت همه انواع مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی خبر داد.

کد خبر 18228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =