حواله‌های صادر شده قیر رایگان تحویل دستگاه‌های اجرایی می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت حواله‌های صادر شده قیر در سال ۱۴۰۰ را به میزان ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال حداکثر تا پایان تیرماه سال جاری به دستگاه‌های اجرایی تحویل می‌دهد.

به گزارش بیدار بورس، عبدالجلال ایری در گفت و گویی در تشریح نشست امروز -سه شنبه - کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور جواد اوجی وزیر نفت و علی نیکزاد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در کمیسیون خود خبر داد و گفت: این جلسه به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای بند (ز) تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص اختصاص قیر به دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای طرح‌های عمرانی و عملیات راه‌سازی برگزار شد.

نماینده مردم ترکمن تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد وزارت نفت حواله‌های صادر شده قیر در سال ۱۴۰۰ را به میزان ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال (بر اساس مفاد صورت جلسه مورخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ در دفتر نایب رئیس مجلس) حداکثر تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ تحویل دستگاه‌های اجرایی کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: همچنین وزارت نفت متعهد شد تا زمان تصمیم گیری نهایی پیرامون لایحه پیشنهادی دولت (جهت اصلاح بند (ز) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ از تیر ماه ۱۴۰۱) وکیوم باتوم سال جاری را حداکثر تا اسفند ماه به میزان ۱۹۰ هزار میلیارد ریال تحویل دستگاه‌های اجرایی کند.

وی عنوان کرد: طرح پیشنهادی دولت و نمایندگان حاضر در جلسه از طریق کمیسیون انرژی یا عمران حداکثر تا یک ماه تصویب خواهد شد. دولت با این طرح موافقت کرده و وزیر را به عنوان نماینده دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد کرد.  با توجه به اینکه برخی از دستگاه‌ها در دریافت حواله قیر خود کوتاهی می‌کنند، کمیسیون عمران بر عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه نظارت کرده و در صورت مشاهده تخلف و کوتاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 18312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =