۱۴۰۱: برگزاری چند نوبت آزمون‌ استخدامی‌ برای جذب نیروی متخصص

سازمان بورس با انجام اطلاع‌رسانی گسترده از طریق برگزاری آزمون‌های استخدامی اقدام به جذب نیروی متخصص و توانمندی که از شرایط اختصاصی برخوردار هستند، می‌کند.

به گزارش بیداربورس معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به جذب نیروهای متخصص در سال جاری، اظهار کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف به‌کارگیری نیروهای متخصص و توانمند و همین طور جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور که تمایل دارند در این سازمان مشغول به کار شوند، اقدام به برگزاری آزمون‌های استخدامی کرده است.

حسن فرج زاده ادامه داد: از این‌روی، فارغ‌التحصیلان رشته‌های تخصصی مشتمل بر رشته‌های حسابداری و مدیریت مالی و اقتصاد، فناوری اطلاعات، امنیت فناوری اطلاعات، تمامی گرایش‌های رشته حقوق و منابع انسانی که از شرایط اختصاصی لازم برخوردار هستند، می‌توانند نسبت به ارسال درخواست استخدام خود اقدام کنند.

او در ادامه تصریح کرد: از آنجا که ماموریت‌های محول شده به سازمان گسترده است و ساختار سازمانی مصوب نیز بیانگر این است که به تعداد پرسنل بیشتری نسبت به آن چیزی که اکنون در این سازمان مشغول به کار هستند، نیاز است تا این ماموریت‌‎ها به سرانجام برسند، مقرر شد این آزمون‌ها به صورت مستمر برگزار شود تا سازمان بتواند نیروهای مورد نیاز خود را از محل بانک استخدامی ایجاد شده، جذب کند.

او افزود: در حال حاضر آزمونی که برای تیرماه برنامه‌ریزی شده در حال طراحی است و به نظر می رسد در برخی از حوزه‌های تخصصی اعلام شده در امرداد نیز آزمون دیگری برگزار شود و پیش‌بینی می‌شود در ادامه سال جاری آزمون دیگری نیز برگزار شود.

معاون اجرایی سازمان بورس در ارتباط با نحوه اطلاع‌رسانی آزمون‌های استخدامی اذعان کرد: از آنجا که هدف سازمان جذب نیروهای متخصص و هدفمند است، بنابراین، مقرر شد شرکت مدیریت توسعه و آموزش بورس که متولی برگزاری آزمون‌های سازمان بورس است، اقدام به اطلاع‌رسانی گسترده کند.

به گفته این مقام مسئول، اطلاع‌رسانی که در این رابطه شده از سوی شرکت یادشده انجام شده، از طریق آگهی در جراید کثیرالانتشار بوده و همچنین در شبکه‎های مجازی به صورت گسترده، این موضوع اطلاع‌رسانی و همچنین بازنشر شد. افزون بر این موارد، در سامانه‌های سازمان بورس و اوراق بهادار به نشانی و پایگاه خبری بازار سرمایه  و کانون‌های نهاد سرمایه‌گذاری و کارگزاران اطلاع‌رسانی صورت گرفته است.

فرج زاده ارتباط با اطلاع‌رسانی از مسیر دانشگاه‌ها و انتقال موضوع به واسطه آنها به دانشجویان را از دیگر شیوه‌های اطلاع‌رسانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که شیوه‌های گسترده و متنوع اطلاع‌رسانی منجر به آگاهی افراد متخصص و توانمندی که از شرایط اختصاصی برخوردار و علاقمند هستند در این سازمان مشغول به فعالیت شوند، شده باشد تا آنها بتوانند شانس خودشان را امتحان کنند.

کد خبر 18316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =