گشایش نماد پارتا به قیمت ۸۵۳ تومان

امروز پنجم تیرماه ۱۴۰۱ گشایش نماد سهام شرکت صنعتی آرتاویل در بازار دوم فرابورس با کشف قیمت ۸۵۳ تومانی هر سهم این شرکت رقم خورد.

به گزارش بیدار بورس و به نقل از فرابورس، شرکت صنعتی آرتاویل با نماد «پارتا» که تا پایان خردادماه جاری در تابلو زرد بازار پایه شاهد انجام معاملات سهام خود بود، پس از ارتقا به بازار دوم فرابورس در بازار جدید به روش حراج، گشایش نماد شد.

طبق اعلام ناظر، محدودیت حجمی یعنی حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش برای نماد معاملاتی پارتا به میزان ۲۰۰ هزار سهم در نظر گرفته شد که از روز معاملاتی بعد، دامنه نوسان قیمت به میزان ۵ درصد قیمت پایانی روز معاملاتی قبل خواهد بود.

در جریان این گشایش نماد، ۲۸۰ هزار و ۵۹۵ سهم آرتا به ارزش بیش از دو میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال، در بازار دوم فرابورس مورد معامله قرار گرفت.

عمده معاملات در سمت خرید این سهم در روز جاری در اختیار بازیگران حقوقی با مالکیت ۸۹ درصدی بود و حقیقی‌ها در این سمت، سهم ۱۰.۹ درصدی داشتند. در سمت فروش اما ۱۰۰ درصد خریداران، حقیقی‌ها بودند.

شرکت مجتمع صنعتی آرتاویل پس از احراز تمامی شرایط پذیرش، از ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به عنوان دویست و هفتاد و هشتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت پیش از آن در ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰ در گروه لاستیک و پلاستیک و زیرگروه تولید تایر و بازسازی تایرهای لاستیکی در فرابورس پذیرش شده بود.

کد خبر 18470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =