اسناد فروش ملک ۱.۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری برای تامین حقوق داده شود!

رئیس شورای شهر تهران از درخواست اسناد و مدارک فروش ملک هزار و ۶۰۰ میلیاردی اتوبوس رانی برای تامین حقوق خرداد کارمندان شهرداری توسط خزانه دار شورا شد!

به گزارش بیدار بورس، مهدی چمران قبل از شروع جلسه امروز شورای شهر تهران درباره صحت انتقاد حبیب کاشانی عضو شورای شهر از اقدام  شهردار در فروش ۱.۶ هزار میلیارد تومانی ساختمان اتوبوسرانی برای تامین حقوق یک ماهه کارمندان گفت: از کاشانی که خزانه دار شورا هم است درخواسته‌ شده مدارک مربوطه را ارائه دهد اما فروش ساختمان در صورت رعایت قوانین و مقررات منعی ندارد.

وی ادامه داد: درآمد سه ماه اول سال شهرداری، محقق نشده و کم بوده اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر است. بلاتکلیفی حدود ۲۰ هزار ملک در مسیر راه‌آهن تهران - تبریز هم مربوط به مناطق ۱۷ و ۱۸ است.

براساس این گزارش، کاشانی در جلسه شورای شهر به زاکانی گفته بود: گزارش مالی فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ شهرداری نشان‌ از کسری ۶ هزار میلیارد تومانی دارد و برای حقوق خرداد، ساختمان شرکت واحد و زمینی به ارزش ۱۶۰۰ میلیارد تومان فروخته شده و با این رویه پیش‌بینی می‌ شود در ماه‌های آینده حتما شهر آفتاب حتی شهروند و حتی همشهری هم به فروش خواهند رسید!

کد خبر 18891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =