"فرود" با میانگین ۴ هزار و ۱۱۷ ریالی کشف قیمت شد

عرضه اولیه فولاد شاهرود با ۱۳۵ میلیون سهم انجام شد و طی آن هر سهم نهمین شرکت جدید با میانگین قیمت ۴ هزار و ۱۱۷ ریالی توسط ۴۴ صندوق سرمایه گذاری معامله شد.

به گزارش بیداربورس، شاخص بورس در حالی امروز به افزایش ۳.۹ هزار واحدی بسنده کرد و همچنان نشانه ایی از امید به آینده را به نمایش نگذاشت که طبق برنامه اعلامی، ۵ درصد از سهام فولاد شاهرود شامل ۱۳۵ میلیون سهم در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شد.

براساس این گزارش ، عرضه "فرود" با شرایطی چون قیمت پایه ۳۲۰ تومانی ( بدون سقف قیمتی) و حداکثر سهمیه ۶ میلیون و ۷۵۰ سهمی صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله و صندوق های مشترک همراه بود و بعد از سفارش گیری دو ساعته با میانگین قیمت ۴ هزار و ۱۱۷ ریالی معامله شد .

در این رویداد بیشترین و کمترین قیمت درخواستی در محدوده ۵۴۰ تا ۳۸۰ تومانی هر سهم بود و در برابر تقاضای ۸۹ صندوق سرمایه گذاری ، ۴۴ صندوق با درآمد ثابت و مشترک حاضر به خرید سهام این شرکت با سرمایه ۲۷۰ میلیارد تومانی شدند.   

طی سال جاری سهام ۸ شرکت انتقال داده های آسیاتک، حمل و نقل گهر ترابر سیرجان، فروسیلیسیم خمین، داروسازی دانا ، سیمان آبیک ، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فرانسوز یزد و پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)، عرضه اولیه شده اند فولاد شاهرود هم نهمین هشتمین سهم جدید سال بشمار می رود.

کد خبر 18922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =