سبزی شاخص با چاشنی رکود + تحلیل سهم "فسا"

شاخص کل که در نیم ساعت ابتدایی، معاملات کم رمقی را آغاز کرده بود در ادامه با تاثیرگذاری معاملات فولاد توانست افزایش بیش از دو هزار واحدی را ثبت کند.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه امروز هم مانند روزگذشته رشد کم رمقی تجربه کرد و در نهایت توانست حدود ۴ هزار واحد رشد کند و بازهم در محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد درجا بزند.  
این روزها با توجه به حجم کم نقدینگی در بازار و خروج پول حقیقی شاهد قهر حقیقی‌ها با بازارسرمایه هستیم اما برخی کارشناسان معتقدند که این روزها به زودی پایان خواهد یافت چرا که با توجه به آمار بانک مرکزی از میزان رشد نقدینگی و حجم بدهی‌های بانکی انتظار میرود وضعیتی تورمی ایجاد شود و بازار متاثر از آن رشد کند.
به باور برخی دیگر از کارشناسان آنچه در بازار سهام می‌گذرد ناشی از وجود ریسک‌های اساسی و بنیادینی بوده که باعث بروز رکود در این حوزه شده است. از برجام و دخالت‌های دولت گرفته تا شائبه دست بردن حقوقی‌در روند بازار که موجبات نگرانی بسیاری را فراهم کرده است.  

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                             
 در پایان معاملات امروز(دوشنبه، سیزدهم تیرماه) شاخص کل بورس پس از رشد ۴٬۱۷۰ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۵۰۷  واحد قرار گرفت و  شاخص هم‌وزن هم با افزایش  ۰.۵۵ درصدی معادل ۲٬۲۸۹ واحدی همراه شد و بر روی سطح ۴۲۰ هزار و ۶۵۴  واحدی قرار گرفت.                 
صف خرید احتمالی فردا 
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم  "فسا" که صف خرید احتمالی فردا است، می‌اندازیم.    

سبزی شاخص با چاشنی رکود + تحلیل سهم "فسا"

                                                                                                                  

منبع: بیدار بورس
کد خبر 18930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =