سود ۴۵۰ ریالی کتوکا 

شرکت شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خود که به تازگی در کدال منتشر شده، خبر از رشد ۳۶درصدی سود و ۵۴ درصدی این شرکت در حوزه درآمدعملیاتی داد.

به گزارش بیداربورس شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در تاریخ ۱۳۷۰/۲/۲۱ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره ۲۳۵ مورخ ۱۳۷۰/۰۲/۲۱ در اداره ثبت شرکت های شهرستان فلاورجان و در تاریخ ۱۳۷۹/۱۲/۲۰ تحت شماره ۱۷۱۶۰ در اداره ثبت شرکت های شهرستان اصفهان به ثبت رسیده است.

به موجب صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۳/۰۹/۱۰به شرکت سهامی عام تبدیل و طی اعلامیه سازمان بورس و اوراق بهادار به شماره ۱۲۱/۲۹۶۶۷۸ مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۰۹در زمره شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار قرار گرفت.

همچنین شرکت در تاریخ ۱۳۹۴/۰۱/۳۰در فرابورس اوراق بهادار تهران در گروه سایر محصولات کانی غیر فلزی با نماد کتوکا درج شده و سهام آن برای اولین بار در تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۰مورد معامله قرار گرفت.

در حال حاضر شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا (سهامی عام) جزء واحدهای تولیدی ساب هلدینگ شرکت توکا تولید اسپادان است و مرکز اصلی شرکت در اصفهان و کارخانه آن در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه قرار دارد.

  • موضوع فعالیت شرکت

ساخت و تولید کلیه محصولات و فرآورده های نسوز، تعمیر و نگهداری انواع نسوز ها، انجام خدمات مکانیکی، برق، تاسیساتی، نصب و راه اندازی و کلیه عملیات پیمانکاری.

مشاوره، مطالعه و تهیه طرح نظارت و انجام پیمانکاری کلیه امور مربوط به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی.

صادرات و واردات کلیه ادوات و تجهیزات، ماشین آلات تولیدی و مواد اولیه ای که به نحوی از انحاء با موضوع فعالیت شرکت مرتبط باشد.

انجام کلیه معاملات، مبادلات مالی و بازرگانی و صنعتی و سرمایه گذاری در سایر شرکت ها و مؤسسات که با موضوع فعالیت شرکت به طور مستقیم مرتبط باشد.

اخذ هر گونه نمایندگی از شرکت ها و سازمان ها در ارتباط با موضوع فعالیت شرکت.

  • سود ۴۵۰ ریالی کتوکا 

کتوکا در سال ۱۴۰۰ موفق شد تا در سود خالص هر سهم خود ۳۶ درصد رشد داشته باشد و و همچنین درآمدهای عملیاتی خود را از ۵,۳۰۰,۲۱۷ میلیون ریال به ۸,۱۴۸,۱۵۳ میلیون ریال برساند.

قیمت سهم

۸،۷۴۰

P.E

۱۱.۶۷

سود نقدی هر سهم

۴۵۰

(کتوکا)

درآمدهای عملیاتی

سود (زیان) خالص

سود خالص هر سهم

سرمایه

تاریخ پرداخت سود

۱۴۰۰

۸,۱۴۸,۱۵۳

۸۴۶,۵۱۸

۱,۰۹۹

۷۷۰,۰۰۰

آذر ماه ۱۴۰۱
از طریق سجام

۱۳۹۹

۵,۳۰۰,۲۱۷

۶۲۴,۲۶۴

۸۱۱

۷۷۰,۰۰۰

درصد تغییر

۵۴

۳۶

۳۶

منبع: بیدار بورس
کد خبر 18967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =