سود نقدی کرازی چه‌قدر است؟

گروه کارخانجات شیشه رازی در صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خود که به تازگی در کدال منتشر شده، خبر از رشد ۴۳ درصدی سود و ۴۴ درصدی این شرکت در حوزه درآمدعملیاتی داد.

به گزارش بیداربورس گروه شیشه رازی در تاکستان در سال ۱۳۷۲ به عنوان یک شرکت خانوادگی جهت تولید شیشه‌های دارویی و بسته بندی تاسیس شد و در بین شرکت های فعال در صنعت تولید شیشه های دارویی کشور در رده نخست قرار دارد. این شرکت ارائه دهنده بیش از ۵۰۰ محصول با طرح‌های سفارشی و همچنین محصولات استاندارد به مشتریان بازار داخلی و برخی از کشورهای خارجی است.

  • معرفی محصولات تولیدی کرازی

محصولات تولیدی شرکت به دو گروه بطری‌های دارویی و غیر دارویی تقسیم می شود و مجموع ظرفیت اسمی تولید بطری شرکت نیز ۶۰ هزار تن در سال است که  البته بالاتر از ظرفیت اسمی نیز تولید داشته است.

تعیین نرخ فروش محصولات صادراتی بر اساس مصوبات کمیته فروش و تعیین نرخ فروش محصولات داخلی به نرخ مصوبه انجمن شیشه می باشد. حدود ۷۵ درصد محصولات تولیدی در داخل و مابقی نیز به کشور های همسایه صادر می شود.

کرازی در سال ۱۴۰۰ توانست سود خالص خود را با ۴۳ درصد افزایش به رقم ۳,۰۸۴,۷۴۲ برساند و همچنین در حوزه درآمدهای عملیاتی نیز رشد ۴۴ درصدی را تجربه کرده است.  

قیمت سهم

۱،۴۵۲

P.E

۷.۹۳

سود نقدی هر سهم

۵۰

(کرازی)

درآمدهای عملیاتی

سود (زیان) خالص

سود خالص هر سهم

سرمایه

تاریخ پرداخت سود

۱۴۰۰

۶,۵۶۰,۹۱۶

۳,۰۸۴,۷۴۲

۱۸۳

۱۶,۸۸۰,۰۰۰

از ۲۹/۶/۱۴۰۱
از طریق سجام

۱۳۹۹

۴,۵۵۹,۰۴۰

۲,۱۶۳,۸۰۲

۱۲۹

۱۶,۸۰۰,۰۰۰

درصد تغییر

۴۴

۴۳

۴۳

منبع: بیدار بورس
کد خبر 18968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =