رشد ۲۲ هزار درصدی سود کقزوی

شرکت شیشه قزوین در صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خود که به تازگی در کدال منتشر شده، خبر از رشد ۲۲هزار درصدی سود و ۱۱۴ درصدی این شرکت در حوزه درآمدعملیاتی داد.

به گزارش بیداربورس همگام با رشد روزافزون میزان مصرف شیشه تخت در ایران، پس از انجام مطالعات و مقدمات احداث کارخانجات شیشه توسط  بانک صنعت و معدن، سرانجام کارخانه شیشه قزوین درســـــال۱۳۴۴ با سرمایه اولیه بالغ بر یک میلیارد ریال در زمینـــی به مساحت۲۶۰,۰۰۰ مترمربع با تخصیص زیربنای ۱۰۰,۰۰۰ مترمربع به مجموعه‌ای از سالن‌های تولید، انبارها، واحدهای اداری، خدماتی و تعمیراتی در کیلومتر ۳ جاده قزوین- رشت راه اندازی شد.

  • تاسیس کارخانجات شیشه فلوت و صنایع جانبی

بدین صورت بزرگترین کارخانه شیشه تخت کشور با نام «کارخانه شیشه قزوین» و با استفاده از فناوری روز دنیا وارد عرصه تولید شد. در آن زمان شیشه تولید شده در این کارخانه در نوع خود از مرغوبترین تولیدات خاور میانه به حساب می آمد. در خلال سال‌های آتی افزایش چشمگیر تقاضای بازار داخلی برای انواع شیشه تخت، شرکت را بر آن داشت تا با استفاده از فناوریهای جدید، ارتقای دانش و تکیه بر پشتکار افزون پرسنل مجرب، علاوه بر احداث کارخانه شیشه مشجر نسبت به تاسیس کارخانجات شیشه فلوت و صنایع جانبی (شیشه فرآوری شده) اقدام  نماید تا علاوه بر تامین مصارف داخلی از توان رقابتی مضاعف در بازارهای خارجی نیز بهره مند گردد.

فعاالیت‌های این واحد صنعتی تا به امروز ادامه یافته و می توان گفت در حال حاضر مساحت کل کارخانجات شرکت شیشه قزوین بالغ بر ۳,۰۰۰,۰۰۰ مترمربع  است.

کقزوی در سال ۱۴۰۰ موفق به رشد ۲۲هزار درصدی در سود خالص خود شد و سود خالص هرسهم این شرکت نیز در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۱ هزار درصد رشد را تجربه کرد. 

قیمت سهم

۱۴،۸۹۰

P.E

۵.۶۶

سود نقدی هر سهم

۲۶۵

(کقزوی)

درآمدهای عملیاتی

سود (زیان) خالص

سود خالص هر سهم

سرمایه

تاریخ پرداخت سود

۱۴۰۰

۸,۷۷۹,۶۹۰

۳,۷۵۴,۴۳۳

۲,۶۲۹

۱,۴۲۸,۰۰۰

۱۹/۱۱/ ۱۴۰۱
از طریق سجام

۱۳۹۹

۴,۱۰۲,۷۳۴

۱۶,۷۵۸

۱۲

۱,۴۲۸,۰۰۰

درصد تغییر

۱۱۴

۲۲،۳۰۴

۲۱،۸۰۸

منبع: بیدار بورس
کد خبر 18975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =