بازار کانال یک میلیون ۵۰۰ هزار واحد را از دست نخواهد داد؟

معاملات بورس در آخرین روز هفته دوم تیرماه چنگی به دل نزد و با کاهش بیش ۸٬۴۷۷ واحدی همراه شد. به طور کلی دو موضوع اصلی در معاملات این هفته بورس به چشم می خورد؛ از یکسو بازار این هفته بیش‌تر تحت تاثیر معاملات و البته نوسان‌های گروه شیمیایی و فلزات اساسی بود و از سوی دیگر، همچنان شاهد خروج پول حقیقی و افت ارزش معاملات خرد بودیم.

به گزارش بیداربورس، شاخص کل بورس امروز برخلاف روزهای گذشته روند منفی را در پیش گرفت و با افت بیش از ۸ هزار واحدی به تعطیلات رفت.  
شاخص هم وزن هم به تبعیت از شاخص کل روند منفی را در پیش گرفت و ۲ هزار واحد ریزش کرد.  
در هفته‌ای که گذشت اخبار مثبت و منفی زیادی بازار را تحت تاثیر قرار داد که کاهش فاصله دلار آزاد و نیما از اخبار مثبت و سردرگمی برجام هم از اخبار منفی بود که تاثیر به‌سزایی بر روند بازارسرمایه داشت.  
هرچند که بازارسرمایه در هفته گذشته روند مطلوبی نداشت با این حال کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را از دست نداد و به عقیده کارشناسان در روزهای اخیر دستکاری در بازار وجود دارد و با تقویت سهم‌های بزرگ مانع از سقوط بازار به کانال یک میلیون ۴۰۰ هزار واحدی می‌شوند و به گفته کارشناسان این روند هفته آینده نیز ادامه دار خواهد بود.  

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                             
 در پایان معاملات امروز(چهارشنبه، پانزدهم تیرماه) شاخص کل بورس پس از افت ۸٬۴۷۷  واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۵۰۲   واحد قرار گرفت و  شاخص هم‌وزن هم با کاهش  ۰.۵۸ درصدی معادل ۲٬۴۵۸ واحدی همراه شد و بر روی سطح ۴۱۸ هزار و ۵۱۸ واحدی قرار گرفت.
                 
صدرنشین تاثیر در شاخص 
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم #بفجر که امروز جز صدرنشینان تاثیر در شاخص بود، می‌اندازیم.          

 بازار کانال یک میلیون ۵۰۰ هزار واحد را از دست نخواهد داد؟

                                                                                                            

منبع: بیدار بورس
کد خبر 18997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =