مردم اثر نتایج فعالیت شرکت‌های بزرگ را بزودی می بییند

رئیس جمهور با اعلام اینکه نقدینگی سرگردان باعث تورم و نابسامانی‌ اقتصادی شده، گفت: شرکت‌های بزرگ فعال شده‌اند و مردم در آینده نزدیک نتایج اقدامات را خواهند دید.

به گزارش بیداربورس، ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت با توصیه به وزارت کشاورزی برای تولید محصولات در کشورهای همسایه و استفاده از خط اعتباری و سرمایه‌های داخلی و خارجی برای رشد سرمایه‌گذاری، گفت: تفاهم‌نامه ۷ میلیارد دلاری توسعه میدان نفتی مشترک آزادگان از شاخص‌های مهم اتکاء به توان داخلی و استفاده از سرمایه‌ها و نقدینگی و هدایت به تولید بوده و در این صورت رشد این متغیر باعث نگرانی نخواهد بود. این نقدینگی سرگردان است که باعث تورم و نابسامانی‌های اقتصادی شده است.

وی ادامه داد: با امضا این تفاهم‌نامه که گامی مهم در افزایش سرمایه‌گذاری در تولید است، شرکت‌های بزرگ فعال شده‌اند و مردم در آینده نزدیک ثمرات و نتایج این اقدامات را خواهند دید. مشارکت بانک‌ها در اجرای اینگونه طرح‌ها هم عامل تحرک و اعتماد بیشتر بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری است.

رئیسی افزود: واردات هر نوع کالا باید مستند و تابع مقررات و دارای اسناد قانونی باشد و قبل از ورود کالا به گمرکات باید همه ابعاد قانونی واردات در مبدأ رسیدگی تا از انتقال به گمرک و سپس توقف به دلایل مختلف، جلوگیری شود.

کد خبر 18999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =