سود نقدی کآذر چه قدر است؟

شرکت فراورده های نسوز آذر در صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خود که به تازگی در کدال منتشر شده، خبر از رشد ۹ درصدی سود و ۳۷ درصدی این شرکت در حوزه درآمدعملیاتی داد.

به گزارش بیداربورس شرکت فراورده های نسوز آذر، بزرگترین تولید کننده مواد نسوز و تنها تولید کننده محصولات دولومیتی در ایران با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰/۰۰۰ تن انواع فراورده‌های شکل دار،بی شکل و محصولات ویژه نسوز در سال ۱۳۷۱ تاسیس گردید. این شرکت بخش عمده‌ای از نیازهای صنایع فولاد، سیمان، آلومنیوم، پتروشیمی، نیروگاه، پالایشگاه، مس و … را تامین میکند.

شرکت فراورده های نسوز آذر با برخورداری از مرکز تحقیقات و آزمایشگاه نسوز بسیار مجهز و کارخانه‌های تولید انواع فراورده‌های نسوز در ذوب آهن و شهرک صنعتی فولاد اصفهان و با بهره گیری از توان علمی و فنی کارشناسان خود به عنوان یک واحد تولیدی،تحقیقاتی پیشرو در صنعت نسوز کشور مطرح است.

واحد مهندسی فروش شرکت متشکل از بخش های بازاریابی داخلی و خارجی،فروش و خدمات فنی مهندسی قبل و پس از فروش بوده و در زمینه گزینش،نصب و نظارت در کاربرد فراورده های نسوز،خدمات گسترده ای به صنایع مختلف ارائه می‌کند.

صادرات محصولات شرکت یک هدف استراتژیک این واحد است.

کآذر در سال ۱۴۰۰ موفق شده که سود خالص خود را ۹ درصد افزایش دهد و همچنین درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز ۳۷ درصد رشد داشته است. 

قیمت سهم

۱۲،۰۸۰

P.E

۱۰.۳۴

سود نقدی هر سهم

۲۰۰

(کاذر )

درآمدهای عملیاتی

سود (زیان) خالص

سود خالص هر سهم

سرمایه

تاریخ پرداخت سود

۱۴۰۰

۳,۰۵۸,۲۳۹

۹۳۹,۳۷۲

۱,۱۶۸

۸۰۴,۰۰۰

۱۵/۶/ ۱۴۰۱
از طریق سجام

۱۳۹۹

۲,۲۲۹,۲۴۱

۸۶۳,۷۴۹

۱,۰۷۴

۸۰۴,۰۰۰

درصد تغییر

۳۷

۹

۹

منبع: بیدار بورس
کد خبر 19006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =